۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85361255
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات و قهوه در کردستان برپا شد+فیلم

سنندج-ایرنا- ششمین دوره نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی شیرینی، شکلات و قهوه بعدازظهر یکشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش ایرنا، معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و توزیعی در قالب ۸۰ غرفه محصولات خود را عرضه کرده اند.

طاها سمیعی اضافه کرد: در این نمایشگاه شرکت های تولیدی و توزیعی از ۱۳ استان کشور از جمله کردستان، تهران، اصفهان، قم، مرکزی، آذریایجان های غربی و شرقی حضور دارند.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در نمایشگاه محصولات غذایی، کارگاه آموزشی نحوه تولید شیرینی و شکلات در این دوره از نمایشگاه برگزار می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در آخرین روز از برپایی نمایشگاه هم کیک یک تُنی که توسط ۲ واحد شیرینی پزی حاضر در نمایشگاه پخت و عرضه می شود.

۶۰ درصد غرفه های نمایشگاه در اختیار واحدهای تولیدی کردستان است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان هم اظهار کرد: از امروز تا پنجشنبه شهروندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به این نمایشگاه مراجعه کنند و روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب پذیرای بازدید کنندگان هستیم.

علیرضا فروتن ادامه داد: در این دوره به همت اتحادیه قنادان استان هر روز بعدازظهر کارگاه آموزش شیرینی پزی برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه ۶۰ درصد غرفه های نمایشگاه به واحدهای تولیدی و توزیعی کردستان اختصاص پیدا کرده است، افزود: برای واحدهای صنایعی تبدیلی حاضر در نمایشگاه غرفه ها با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار آنها قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از بعدازظهر روز یکم تا پنجم بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و روز جمعه ششم بهمن هم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به محل نمایشگاه بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار مراجعه کنند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha