۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85393417
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هجدهمین نمایشگاه سراسری صنایع ساختمان در کردستان افتتاح شد

سنندج-ایرنا- هجدهمین نمایشگاه صنایع ساختمانی و لوازم جانبی آن شامگاه سه شنبه با حضور ۳۸ واحد تولیدی از هشت استان کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان در سنندج گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه افتتاح هجدهمین نمایشگاه صنایع ساختمانی و لوازم جانبی آن در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: هشت واحد تولیدی از کردستان و ۳۰ واحد تولیدی از هفت استان دیگر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

طاها سمیعی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند در توسعه صادرات تولیدات ساختمانی به اقلیم کردستان عراق تاثیر بسیاری داشته باشد، افزود : این نمایشگاه از شامگاه سه شنبه اول اسفند ماه آغاز بکار کرده و تا چهارم همین ماه پذیرای بازدید علاقمندان است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده توانمندی واحدهای تولیدی استان به معرض نمایش گذاشته شود تا بتوان در توسعه صادرات داخلی و خارجی این محصولات گام مهمی برداشت.

سمیعی یادآور شد: افزون بر توسعه صادرات در بحث ایجاد اشتغال نیز نمایشگاه صنایع ساختمانی می تواند بسیار اثرگذار باشد و شرکت هایی که در حوزه صنایع ساختمانی فعالیت می کنند، می توانند به طور مستقیم با مصرف کنندگان ارتباط گرفته و این امر در کاهش قیمت ها اثرگذار بوده و موجب رونق این حوزه می شود.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha