۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85361803
T T
۳۶ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و باران در راه قزوین

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85361803
بارش برف و باران در راه قزوین

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از ورود یک سامانه بارشی خبر داد و گفت: ورود یک سامانه بارشی از فردا /سه شنبه/، اکثر مناطق استان تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

مریم بهروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، از نخستین ساعات روز سه شنبه /فردا/ تا اواخر چهارشنبه استان با ورود یک سامانه بارشی، شاهد بارش برف و باران در اکثر مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی همراه با وزش باد خواهد بود، تصریح کرد: بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف است و در گردنه ها هم احتمال کولاک وجود دارد.

به گفته وی، اداره کل هواشناسی قزوین در این رابطه روز گذشته هشدار به رنگ نارنجی را برای مناطق کوهستانی و سردسیر استان صادر کرد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت دمایی، خاطرنشان کرد: با ورود این سامانه، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، به ویژه در طول روز کاهش دما را داریم در حالی که برخی از مناطق استان در روز پنجشنبه با پدیده یخبندان نیز مواجه خواهند شد.

بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته قزوین با منفی یک و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha