سرمربی تیم ملی امارات: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال امارات درباره وضعیت تیم ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: ایران نه تنها قدرتمندترین تیم گروه ما است بلکه یکی از تیم‌های آسیا نیز به حساب می‌آید.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا (سه‌شنبه) در سومین بازی خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف امارات خواهد رفت.

پائولو بنتو در نشست خبری بازی ایران و امارات در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی قبلی خیلی سخت بود زیرا از دقیقه ۳۷ به بعد، ۱۰ نفره بازی کردیم، به همین منظور ریکاوری خیلی خوبی نیاز داشتیم. حالا هم برای بازی مقابل تیم خوبی مثل ایران، استراتژی متفاوتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ایران نه تنها قدرتمندترین تیم گروه ما است بلکه یکی از تیم‌های آسیا نیز به حساب می‌آید. ما تا جایی که بتوانیم برای این دیدار آماده خواهیم شد اما بازی سختی داریم و باید مبارزه کنیم تا به هدفمان برسیم؛ یعنی صعود به مرحله حذفی.

سرمربی تیم امارات با اشاره به قدرت تیم ایران عنوان کرد: ما تیم ایران را خوب می‌شناسیم زیرا در سال‌های اخیر، ۲ بازی رسمی و یک بازی دوستانه با این تیم داشتیم. بازیکنان ایران با تجربه هستند و سطح فنی خوبی دارند.

بنتو افزوید: بازیکنان ایرانی زمان زیادی است که با هم بازی می‌کنند و تیم تغییر زیادی نداشته است. این تیم چند بازیکن دارد که به هر کدام به نوبه خود قدرت تیم را بالا می‌برند. در واقع ایران حریف ساده‌ای نیست و باید باهوش زیادی بازی کنیم. برای کسب نتیجه باید بازی را کنترل کنیم و مثل بازی‌های قبل نباشیم.

عبدالله رمضان بازیکن تیم ملی امارات در نشست خبری این بازی، اظهار داشت: ایران تیم قدرتمندی است و شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد و قطعا بازی سختی پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: با تمام قدرت برای بازی خواهیم رفت و همه توان خود را می‌گذاریم تا نتیجه بگیریم. امیدوارم بتوانیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد بشویم.

هافبک اماراتی با اشاره به تسلط ایران بر توپ و میدان در بازی‌های گذشته، خاطرنشان کرد: ما تمرینات زیادی انجام دادیم و نقاط قوت رقیب را بررسی کردیم و برای مقابله با آنها آماده هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha