۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85362236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتابت قرآن کریم  توسط دانش آموزان ساوجبلاغی در یک روز +فیلم

کرج - ایرنا - کتابت قرآن کریم روز دوشنبه توسط ۶ هزارو ۲۴ دانش آموز شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی بابایی مجرد" رییس دارالکتابه قرآن کریم کشور در آیین پایانی این کتابت گفت: ایده شکل گیری رویداد دانش آموزی کتابت قرآن کریم به عنوان یکی از  بزرگترین رویداد های جهان اسلام حاصل برنامه ریزی در اتاق فکر مشترک ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس و همت  امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ است.

وی  افزود:  هر صفحه از این مصحف شریف به نیابت از یکی از شهدای دانش آموز انقلاب اسلامی کتابت شد.

اهدای کتابت قرآن کریم به رهبر معظم انقلاب 

 امام‌جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: کتابت قرآن کریم دانش آموزان این شهرستان به  رهبر معظم انقلاب اهدا می شود.

حجت الاسلام " روح الله مختاری "  در مراسم کتابت قرآن کریم افزود: دانش آموزان با تعهد قلبی قرار است روزی یک صفحه از قرآن کریم را تلاوت کنند.
وی یادآورشد: به منظور تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان ۲ سفر ۱۱۴ نفره مشهد مقدس برای منتخبان خواهیم داشت.
مختاری افزود: یک پویش در این زمینه برای دانش آموزان پیش بینی شده که در آن هر دانش آموز می تواند تفسیر خود را از یک آیه انتخابی از قرآن کریم ارائه دهد که در این زمینه نیز جوایز نفیسی پیش بینی شده است.

مسوول انجمن خوشنویسی بسیج کشور نیز دراین مراسم گفت: امروز یکی از رویدادهای بزرگ جهان اسلام توسط دانش آموزان ساوجبلاغی رقم خورد.

"علی اصغر نظری" افزود: خط ۱۸ هزار دانش آموز برای این کتابت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خط ۶ هزار و۲۴ نفر برتر انتخاب شدند .

وی بیان کرد: یک نسخه از این کتابت قبل از ماه مبارک رمضان رونمایی شده و یک نسخه دیگر آن نیز به رهبر معظم انقلاب اهدا خواهد شد.

نظری گفت: طی دوره زمانی ۲ماهه بررسی خط این دانش آموزان صورت گرفت و رویدادهای بزرگتری با توجه به عظمت این رویداد در پیش خواهد بود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha