چهار طرح ورزشی دهه فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: چهار طرح ورزشی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سید آرش قیاسیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چمن مصنوعی روستای جلگه خلج و چمن مصنوعی قلعه نصیر شهرستان پلدختر با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین چمن مصنوعی شهرستان رومشکان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و سالن چندمنظوره گلیجرد شهرستان ازنا با ۵۰ میلیارد ریال دیگر طرح های آماده برای بهره برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه ۵۲ طرح عمرانی ورزشی استان در حال اجراست که در صورت تکمیل آنها، ۲ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود، ادامه داد: ۲۷ پروژه عمرانی و ورزشی به پروژه های استان اضافه شده و در مجموع اکنون ۵۲ پروژه با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

قیاسیان یادآور شد: ۲ سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان در صورت تکمیل این پروژه ها اضافه می‌شود که در این راستا اجرا و اتمام طرح های ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و همچنین چندین ورزشگاه دیگر در اولویت است.

به گزارش ایرنا، ۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر امسال در این استان به بهره برداری می‌رسد.

این طرح ها در مناطق مختلف استان و حوزه های ورزشی، کشاورزی، صنعت، انرژی، زیرساختی، شهرسازی، بهداشت و درمان، گازرسانی و آموزشی اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha