۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85362395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۲۴ هزار شهید در جنوب تهران برگزار شد + فیلم

تهران - ایرنا- روز اول یادواره ۲۴ هزار شهید پایتخت تحت عنوان اجلاسیه شهدا با حضور جمعی از خانواده شهدا ، بسیجیان و فرماندهان رده های مقاومت بسیج ناحیه امام خمینی ره در جنوب پایتخت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روز دوم بهمن ماه همزمان در میادین سراسر تهران یادواره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد .

بسیجیان و فرماندهان رده های مقاومت بسیج ناحیه امام خمینی ره در اولین روز از دهه اجلاسیه یادواره ۲۴ هزار شهید در میادین حسن آباد امام خمینی و ابن سینا اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای پایتخت کردند که مورد استقبال شرکت کنندگان و مردم قرار گرفت .

در این میادین گروههای مقاومت بسیج با اجرای مراسم های فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی با نام و یاد شهدا این روز را که مصادف با سالروز ولادت حضرت امام جواد علیه السلام بود جشن‌گرفتند .

سرهنگ روح اله اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت امام خمینی ره در گفت و گو با ایرنا گفت : از امروز بمدت ۱۰ روز در سراسر پایتخت خدماتی از قبیل برگزاری یادواره شهدا ایستگاه فرهنگی و هنری با شرکت بسیجیان و تجلیل از خانواده برگزار می شود .

حجت الاسلام میثم نکونام مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در ناحیه امام خمینی ره نیز این روزها را فراموش نشدنی و پر ظرفیت نامید و گفت : تان و یاد شهدا همیشه باید سرلوحه اعمال و اقدامات ما باشد .

سرهنگ حامد عالیخانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت امام خمینی ره نیز از برگزاری مراسم های مشابه در سطح شهر تهران خبر داد و افزود: همه مردم مدیون رشادت و ایثار شهدا هستند و ما وظیفه داریم که این روزها را پاس بداریم و به نسل جوان منتقل کنیم .

در این مراسم‌گروه‌های هنری بسیج اقدام به اجرای برنامه های سرود کرده و پیشکسوتان عرصه جهاد نیز از خاطرات خود با شهدا گفتند .

این مراسم تادهه مبارک فجر در سراسر پایتخت ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha