پدر شهید صمدی: پسرم راه درست یعنی شهادت را انتخاب کرد+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - پدر شهید محمدامین صمدی از شهدای اقدام تروریستی صهیونیستی در دمشق گفت: خوشحالم که پسرم راه درستی را انتخاب کرد و به هدفش یعنی شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پدر این شهید والامقام روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر این شهید در شهرک محلاتی تهران، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت آرزوی پسرم بود و خوشحالم که راهی را انتخاب کرد به سرانجام رساند، او راه را درست انتخاب کرد و به هدفش نیز رسید.

وی ادامه داد: انتخابش، انتخاب درستی بود چرا که به دست شرورترین موجودات روی زمین به شهادت رسید و این نشان دهنده حقانیت راهی است که رفت، ما هم باید همین راه را ادامه دهیم.

این پدر شهید خطاب به دشمنان اسلام اظهار کرد: حضور مردم در این آیین خود بزرگترین پیام به آنهاست و این حضور ناشی از این است که شهدای ما راه درست را انتخاب کرده‌اند.

وی یادآور شد: حق همیشه بر علیه باطل است و ما دقیقا داریم علیه باطل می‌جنگیم و حضور مردم در این مراسم بر این موضوع و حقانیت جمهوری اسلامی و راه شهدا، صحه می‌گذارد.

پدر شهید صمدی اضافه کرد: ما در این راه قدم گذاشته‌ایم و تا آخرین قطره خون مان در این راه می‌مانیم و حتما هم پیروزی کامل علیه باطل محقق و اسلام در سراسر دنیا گسترده خواهد شد.

آیین تشییع شهدای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، شهیدان حاج صادق امیدزاده، محمدامین صمدی و حسین محمدی صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار تهران در شهرک محلاتی به سمت میدان امام علی(ع) در حال برگزاری است.

مردم غیور تهران با ندای لبیک یا حسین و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل پیکر مطهر این شهدای گرانقدر را تشییع کردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام مدافع حرم «محمد امین صمدی» از مجروحان جنایت تروریستی صهیونیست ها در دمشق خبر داد.

حمله صبح شنبه جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه منجر به شهادت چهار تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار و مجروح شدن تعدادی دیگر شد که ساعاتی بعد محمدامین صمدی یکی از مدافعین حرم نیز به علت شدت جراحت به فیض شهادت نائل آمد.

بنا به این اطلاعیه پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی در این جنایت به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha