۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85362960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سران صهیونیست: صبح سخت و دردناکی داریم

تهران-ایرنا- مقامات رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۲۱ نظامی ارتش این رژیم فقط در یک روز در جریان نبرد با مبارزان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داده و اعلام کردند که صبح سخت و دردناکی را آغاز کرده اند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی گفت: صبح امروز سخت و غیر قابل تحمل است. نبردهای شدید در منطقه ای بسیار دشوار در جریان است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: این صبح سخت و دردناک است. این جنگی است که آینده "اسرائیل" را برای دهه های آینده ترسیم خواهد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی کشته شدن ۲۱ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فقط در یک روز در نوار غزه را یک «تراژدی هولناک» توصیف کردند و نوشتند: آنچه امروز در غزه رخ داد یادآور فاجعه «صور» در لبنان است.

پیش از این سخنگوی ارتش صهیونیستی از هلاکت ۲۱ افسر و نظامی صهیونیست در غزه طی شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و نهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته کرده است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی رژیم اسراییل، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند و همچنان به کشتار ساکنان آن ادامه می دهند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ و شمار مجروحان نیز به ۶۳ هزار نفر افزایش یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha