۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85363024
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

بارش برف در چندین گردنه همدان+ فیلم

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85363024
بارش برف در چندین گردنه همدان+ فیلم

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای همدان از بارش پراکنده برف در برخی مسیرهای کوهستانی و چندین گردنه استان خبر داد و گفت: آمادگی لازم را برای مواجهه با بارش‌ها داریم.

مهرداد آهکی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمامی راه های ارتباطی استان همدان در حال حاضر باز و تردد خودروها در آنها جریان دارد،اظهار کرد: هم اکنون در گردنه‌های‌ اسدآباد، سوباشی کبودرآهنگ، گرمک رزن و نورآباد نهاوند شاهد بارش پراکنده برف هستیم که از بامداد امروز آغاز شده است.

این مسوول با بیان اینکه همه راهداران با آمادگی کامل در حال اجرای برف روبی و نمک پاشی هستند،ادامه داد: بارش پراکنده برف و باران از بامداد امروز در سطح همه محورهای استان همدان شروع شده و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

آهکی اضافه کرد: در مقاطعی از سطح جاده‌ای استان همدان علاوه بر لغزندگی پدیده مه و آلودگی نیز غالب است که در این شرایط باید بیش از پیش در رانندگی احتیاط کرد و از سرعت غیرمجاز جدا خودداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اهمیت مساله سرعت در فرایند خدمات‌رسانی‌ به شهروندان و رانندگان عبوری از راه‌های استان در جریان بارش برف، گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و همراهی رسانه‌ها باعث مدیریت سفر و ترافیک در راه‌های استان شده است.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha