۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85363229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از میدان‌های نفتی اهواز 

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از میدان‌های نفتی اطراف کلانشهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه پس از بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب اهواز به همراه سرتیپ پاسدار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از میدان نفتی غدیر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با مدیران این میدان‌های نفتی از روند استحصال نفت و این میادین و آخرین وضعیت تولید در این مناطق مطلع شد.

دکل حفاری غدیر یک، در سال ۲۰۱۹ توسط کشور چین با به روزترین تجهیزات در اهواز نصب شد. این دکل روی چاهی به عمق ۳۱۸۷ متر و مخزن ماسه ای - کربنات قرار گرفته و قادر به حفاری تا عمق ۴۵۰۰ متری است.

با توجه به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و موسسه دریا ساحل خود راهبری دکل غدیر یک را بر عهده دارند، تلاش مدیران این موسسه همواره بر این بوده تا با استفاده از نیروهایی با دانش و مجرب امور عملیاتی را به نحو احسن پیش ببرند.

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از میدان‌های نفتی اهواز 

این موسسه با پشتکار و تلاش شبانه روزی کارکنان موفق شد تا مجرب‌ترین و متخصص‌ترین نیروها در زمینه عملیات حفاری را گرد هم آورد که همین امر موجب برپایی این دکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

گفتنی است از ۲۷ بسته قراردادی این طرح تاکنون وضعیت ۱۹ بسته مشخص شده است؛ بر این اساس پیمانکاران ۶ بسته قراردادی شامل منصوری آسماری رامشیر گچساران خامی، لالی آسماری، کبود و نرگسی مشخص شده و عملیات اجرایی آنها از ابتدای سال ۱۳۹۸ در جریان است.

همچنین پیمانکاران ۱۲ بسته قراردادی نیز شامل اهواز ۲۳۵، اهواز ۱۴، مارون ۳، ۶، ۱۴ و ۲۵، رامین، منصور آباد، سیاهمکان، زیلایی، چلینگر، گرنگان و بالارود در سال ۱۳۹۹ مشخص شده و کار خود را آغاز کرده‌اند.

برای بسته پازنان نیز یک شرکت و یک کنسرسیوم آمادگی خود را برای احراز و تامین منابع مالی مورد نیاز طرح اعلام کرده که بر اساس مقررات و پس از صدور مجوز از مراجع ذی‌صلاح واگذاری بسته فوق انجام خواهد شد.

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از میدان‌های نفتی اهواز 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از کارگاه خودکفایی سردار شهید علی هاشمی نیز بازدید کرد.

این کارگاه جهت ساخت قطعات مورد نیاز صنعت حفاری توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha