نماینده ولی فقیه در سپاه: پاسداری از انقلاب رسالت اصلی قرارگاه خاتم‌الانبیاء است

 اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قرارگاه سازندگی خاتم بر اساس فلسفه وجودی وعملکرد خود به دنبال کار اقتصادی و درآمد زایی نیست بلکه پاسداری از انقلاب برای این مجموعه رسالت اصلی است. 

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه در نشست با رسانه های استان در پادگان الزهرا(س) نیروی زمینی سپاه پاسداران در اهواز، اظهارکرد: به بیان رهبر معظم انقلاب، شعار ما می توانیم تنها یک شعار نیست بلکه برای انسان های مومن و با اعتقاد یک حقیقت است.

وی افزود: در سال های اخیر با تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم درپروژه‌های مختلف تحقق این شعار را از نزدیک مشاهده کرده ایم و دیگر می توانیم بگوییم؛ ما می توانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: در بازدید از پروژه های مختلف امروز شاهد بودیم که تمامی کارکنان این مجموعه سرشار از انگیزه، باور و اراده هستند.

وی تصریح کرد: دشمن همواره در تلاش است تا اراده ملت را بشکند اما تاکنون در این زمینه ناکام مانده است و علم و ایمان در کنار یکدیگر، بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه های مختلف مانند مجموعه ای از وزارت‌خانه ها در کنار یکدیگر است؛ جمع شدن هلدینگ ها و اجرای پروژه های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم تنها در خوزستان۲۶ پروژه سنگین را در حال اجرا دارد که ۱۰ پروژه در حوزه نفت و گاز ، ۱۰ پروژه در حوزه راه و شهر سازی، چهار پروژه در بخش نیرو و ۲ پروژه نیز در حوزه دریایی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجرای این پروژه های بزرگ ظرفیت بالا و توانمندی این قرارگاه را نشان می دهد.



وی گفت: اکنون بیش از پنج هزار نیروی انسانی در این پروژه ها کار می کنند که ۶۷ درصد کارکنان بومی و سایرین از نیروهای متخصص ملی هستند و نیمی از این آنها نیز دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: در سال های اخیر از بسیاری مشکلات کشور و بخصوص خوزستان با اقدامات خوب قرارگاه سازندگی خاتم پیشگیری شد ؛ در پنج استان اگر این قرارگاه ورود پیدا نمی کرد بی شک مشکل آب به بحران تبدیل شده بود. کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، تهران و خوزستان مشکلات آب فراوانی داشتند.

وی افزود: در عرصه های مختلف دیگر نیز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ثابت کرد که کارهای بزرگی برای کشور می تواند انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عرصه بزرگی از جهاد است و تمامی افرادی که در این مسیر تلاش می کنند با روحیه جهادی و انقلابی حضور دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قوت ، قدرت و نیروی این فرزندان مومن روز به روز آبادتر می شود گفت: دشمن مشکل ایجاد می کند، توطئه و تحریم می کند اما به لطف الهی ما می توانیم این توطئه ها را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: سال ها برای برداشتن تحریم ها تجربه گفت و گو داشتیم اما دشمن ما اهل گفت و گو و مذاکره نیست، بلکه تنها راه برای توسعه و آبادانی، خلاقیت ما برای توانمندسازی و خودکفایی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه از طرح‌های شرق و غرب فاضلاب اهواز و میدان های نفتی اهواز بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha