۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85363398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه دولت استفاده از ایده و اندیشه کشاورزان است

قزوین - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: برنامه دولت و وزارت جهاد کشاورزی استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت ایده و اندیشه کشاورزان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین عطایی روز سه شنبه در نخستین نشست هیات اندیشه ورزان بخش کشاورزی استان قزوین با رویکرد امنیت غذایی افزود: هیات کشاورزان اندیشه ورز مشاور خوبی برای متولیان بخش کشاورزی محسوب می‌شوند و یکی از سیاست های دولت مردمی استفاده از فکر و اندیشه کشاورزان در راستای پیشبرد اهداف تولید در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اعضای هیات اندیشه ورز، بخشی از جامعه ۸۰ هزار نفری کشاورزان قزوین را تشکیل می دهند، اضافه کرد: جامعه رو به رشد و متفکر کشاورزی در استان قزوین با اقدامات انجام شده همواره در حوزه تولید و اشتغال زایی موفق عمل کرده است.

عطایی با اشاره به اینکه استان قزوین در نیم قرن اخیر شروع کننده کشاورزی مدرن بوده است، افزود: با وجود سرمایه گذاری پایین در بخش کشاورزی، بهره برداران توانسته اند در رقابت پذیری با سایر بخش ها موفق عمل کنند.

برنامه دولت استفاده از ایده و اندیشه کشاورزان است

به گفته این مسوول، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در مقایسه با سایر بخش ها پایین بوده که خود این موضوع باعث شده تا رقم بهره وری نتواند به اندازه پیش بینی شده برسد.

عطایی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی همواره برای بیشتر موضوعات تولیدی از تفکر و ایده‌های کشاورزان بیش از گذشته استقبال می‌کند، ادامه داد: الان در زمانی هستیم که وقت کشت صیفی جات در فضای باز گذشته و باید تولید این محصولات را در فضای بسته و گلخانه دنبال کنیم که همین موضوه نیازمند تبیین، ترویج و بکار بستن ایده‌های جدید بخش کشاورزان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین بر جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای توسعه گلخانه ها در استان تاکید کرد و گفت: سرمایه‌های مردمی باید به بخش کشاورزی ورود پیدا کند تا شاهد رشد بیشتر این بخش باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha