تساوی استرالیا مقابل ازبکستان/ سوریه حریف احتمالی ایران شد

تهران- ایرنا- تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و ازبکستان در گروه B رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به تساوی رضایت دادند؛ با نتایج دیدارهای امروز این گروه، سوریه احتمالا در یک هشتم حریف ایران خواهد شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، دور سوم مسابقات مرحله گروهی در گروه B جام ملت‌های آسیا امروز از ساعت ۱۵ با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد.

در یکی از بازی‌ها مهم و حساس، تیم‌های ملی استرالیا و ازبکستان در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت بازی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

مارتین بویل در وقت‌های اضافه نیمه اول(۴۵+۱) از روی نقطه پنالتی گل استرالیا را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۸ عزیزبک تورگونبائف گل تساوی‌بخش ازبکستان را زد.

با این نتیجه استرالیا با هفت امتیاز صعود خود را قطعی کرد و ازبکستان هم با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد.

تساوی استرالیا مقابل ازبکستان/ سوریه حریف احتمالی ایران شد

ترکیب اولیه تیم‌ها

تیم ملی استرالیا:

متئو رایان، ناتانیل اتکینسون، هری سوتار، کای راولس، عزیز بهیچ، جکسون ایروین، کینائو باکاس، رایلی مک گری، جردن باس، ینگی، مارتین بویل

سرمربی: گراهام آرنولد

تیم ملی ازبکستان:

اوتکر یوسوپف،سایفیف، رستمجون آشورماتوف،اشمورادوف، عبدالایف، عبالرحیماتوف، اوستون اورونوف، اتابک شکوروف، اودیلون خامروبکوف، خوژیمات ارکینوف، فیض الایف

سرمربی: سرکو کاتانچ

سوریه - هند

در دیگر دیدار همزمان تیم‌های ملی سوریه و هند در ورزشگاه البیت مقابل هم قرار گرفتند و سوریه توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کند. در دقیقه ۷۶ این بازی عمر خریبین بازیکن تعویضی سوریه توانست گل تیمش را به ثمر برساند.

با این نتیجه سوریه نیز به عنوان تیم سوم از گروه B صعود کرد و هند هم بدون امتیاز از دور رقابت‌ها کنار رفت. در صورت صدرنشینی تیم ملی ایران در گروه C، سوریه حریف شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله یک‌هشتم خواهد شد.

تساوی استرالیا مقابل ازبکستان/ سوریه حریف احتمالی ایران شد

ترکیب اولیه تیم‌ها

تیم ملی سوریه:

احمد مدنیه،عبدالرحمن ویس، اوسو،‌کروما، ال آیان، رمضان، ازکوئیل هام،الیاس، ال اسد، صباغ، حصار

سرمربی: هکتور کوپر

تیم ملی هند:

گورپریت سینگ، سوبهاسیش بوزه، ساندیش جینگان، راهول بکه، میشرا، لالیانزوالا چهانگته، دیپاک تانگری،لالنگماویا،مانویر سینگ، سونیل چتری، سینگ

سرمربی: ایگور اشتیماتس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha