ورمزیار: استقلال باید تقویت شود/ تیم ملی به سوریه فکر کند نه ژاپن!

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به ضرورت تقویت این تیم در تعطیلات نیم‌فصل، به دیدار آتی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز پرداخت.

صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به دومین جلسه علی خطیر(مدیرعامل) و جواد نکونام(سرمربی استقلال) که در کمپ ناصر حجازی برگزار شد، اظهار داشت: اینکه خطیر و نکونام در روزهای گذشته سه بار با یکدیگر جلسه برگزار کردند اتفاق خوبی است. این حکایت از این دارد که مدیرعامل و سرمربی استقلال اختلافی ندارند.

وی افزود: استقلال در نیم‌فصل اول توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. این اتفاق خوبی است اما باید در نظر داشت در نیم‌فصل دوم شرایط به مراتب برای تیم‌ها سخت‌تر است و گرفتن امتیاز آسان نیست. فوتبالی‌ها یک اصطلاح دارند و آن این است که در نیم فصل دوم زمین فوتبال کوچک‌تر می‌شود و این بدان معنا است که هر تیمی که می‌خواهد امتیاز کسب کند باید آن را از دهان شیر بیرون بکشد.

ورمزیار: استقلال باید تقویت شود/ تیم ملی به سوریه فکر کند نه ژاپن!

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال در نیم فصل اول به موفقیت رسید اما اشکالات و ضعف‌هایی نیز داشت که باید برطرف شود. به طور حتم تقویت استقلال در تعطیلات نیم‌فصل باید مهم‌ترین هدف آبی‌پوشان باشد چرا که در برخی‌ پست‌ها نیاز به بازیکن است.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد؟ گفت: در اینکه استقلال همواره شانس قهرمانی دارد، هیچ شکی نیست اما باید این نکته را در نظر داشت که در تعطیلات کمبودها چطور جبران و پازل‌های خالی چگونه پر می‌شود. جذب بازیکن در نیم فصل سخت است زیرا بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند به راحتی از سوی باشگاه‌هایشان آزاد نخواهد شد. تیم‌های مدعی نفرات شاخص خود را به تیم‌های دیگر نمی‌دهند و تیم‌های پایین جدول نیز برای ماندن در لیگ شرایط سختی خواهند داشت. به هر حال در حد توان باید چند بازیکن جذب شوند تا تیم تقویت شود.

ورمزیار: استقلال باید تقویت شود/ تیم ملی به سوریه فکر کند نه ژاپن!

وی درباره عملکرد و وضعیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز ادامه داد: برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم. تیم ملی یک بازی حساس با سوریه پیش رو دارد. شاید روی کاغذ، ایران شانس زیادی برای پیروزی داشته باشد اما تجربه ثابت کرده است که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. ایران در گام اول باید به این فکر کند که رقیب یک‌هشتم یعنی سوریه را شکست بدهد و بعد به فکر بازی احتمالی با با ژاپن باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha