رضایی: امارات قبول کرد در این بازی بازنده است/ بیرانوند مستحق کلین‌شیت بود

دوحه - ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی از هر نظر چه بازی مالکانه و چه اقتدار تیمی نمایش خوبی از خود ارائه داد، کاری کردیم تا امارات مجاب شود در این بازی بازنده از زمین خارج شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک برابر امارات به برتری رسید. هر ۲ گل ایران در این بازی را مهدی طارمی وارد دروازه امارات کرد. ایران با ۹ امتیاز کامل به مرحله حذفی گام گذاشت.

تیم ملی ایران دور گروهی این رقابت‌ها را با هفت گل زده و ۲ گل خورده به پایان رساند.

رحمان رضایی مربی تیم ملی ایران بعد از برتری تیم ملی فوتبال برابر امارات در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پیروزی را تبریک می‌گویم. تیم ملی از هر نظر چه بازی مالکانه و چه اقتدار تیمی نمایش خوبی از خود ارائه داد. کاری کردیم تا تیم امارات مجاب شود در این بازی بازنده از زمین خارج شود.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که دیدید در دقایق پایانی این تیم میل به حمله نداشت و باخت را قبول کرده بود. متاسفانه وقت اضافه‌ای که داور اعلام کرد جز استثناهای این مسابقات بود و یک توپ آوردن و همان را گل کردند و ما نباید این گل را می‌خوردیم و با توجه به عملکرد بیرانوند او مستحق ثبت کلین‌شیت بود.

وی در مورد تقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از تیم‌های برتر سوم بیان کرد: برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم. هر تیمی که حریف ما شد ما باید با اقتدار ظاهر شویم و به برتری برسیم. اهداف به گونه‌ای است که هر بازی حکم فینال را دارد و باید در آن برنده شویم.

مربی تیم ملی در خصوص محرومیت کنعانی‌زادگان و مصدومیت صادق محرمی گفت: شرایط مجید حسینی رو به بهبود است. بعد از بازی در این خصوص صحبت کردیم. امیدوارم بتوانیم هرکس در ترکیب بود نمایش خوبی داشته باشد. محرمی برخورد شدیدی داشت که دکترها گفتند چون باید آزمایش گرفته شود حالا نمی‌توانند نظر بدهند. امیدوارم موضوع خاصی نباشد.

رضایی در واکنش به عملکرد بد خط دفاعی تیم ملی عنوان کرد: من مخالف حرف شما هستم. تیمی مثل امارات را ببینید، چند موقعیت داشت. اگر در یک بازی موقعیت زیادی داشتند می‌توانیم این را بگویم اما آنها در بازی که ۱۰۵ دقیقه زمان داشت چه موقعیتی داشتند.کسی که فوتبال را بفهمد می‌داند این نوسانات هست. رقیبان قدرتمند ما مثل کره و ژاپن را ببینید. حتی عربستان در چه شرایطی بازی را برد. این منصفانه نیست که تیم مقتدرانه با ۹ امتیاز صعود کرده و ما آن را نقد کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha