۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85364141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری جاذبه‌های کیش در پاییز

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85364141
ساعت کاری جاذبه‌های کیش در پاییز

جزیره زیبای کیش پر از جاذبه‌های گردشگری،تفریح و سرگرمی است که آن را به یکی از قطب‌های گردشگری در ایران و البته منطقه تبدیل کرده است. برای آن که بتوانید سفر به جزیره کیش را بهتر مدیریت کنید، از قبل جاهای دیدنی، موقعیت مکانی وزمان بازدید آن‌ها رامشخص کنیدتا در طول سفر زمان را از دست ندهید.در ادامه باتعدادی از جاهای دیدنی کیش بیشتر آشنا خواهیم شد.

سفر به کیش از جمله سفرهایی است که همه ما ایرانی‌ها باید حداقل یک بار آن را تجربه کنیم. جزیره زیبای کیش پر از جاذبه‌های گردشگری، تفریح و سرگرمی است که آن را به یکی از قطب‌های گردشگری در ایران و البته منطقه تبدیل کرده است. با توجه به تعداد زیاد مسافر به جزیره تعداد سوئیت کیش برای اجاره نیز زیاد است و شما حتی در شلوغ‌ترین ایام سفر نیز مشکلی برای اجاره واحد اقامتی خود نخواهید داشت. فرقی نمی‌کند شما چه فصلی را برای سفر به این جزیره زیبا انتخاب کرده باشید، کیش در هر فصلی زیبایی‌های خاص خود را دارد.

جاهای دیدنی کیش و زمان بازدید از آن‌ها

برای آن که بتوانید سفر به جزیره کیش را بهتر مدیریت کنید، از قبل جاهای دیدنی، موقعیت مکانی و زمان بازدید آن‌ها را مشخص کنید تا در طول سفر زمان را از دست ندهید. در ادامه با تعدادی از جاهای دیدنی کیش بیشتر آشنا خواهیم شد.

پلاژ بانوان

اگر اهل آب تنی و شنا هستید، حتما سری به پلاژ بانوان کیش بزنید. این فضا به طور اختصاصی برای بانوان ساخته شده و فضای آن بسیار بزرگ و تمیز است. دوش‌های حمام، آرایشگاه، بوفه، وسایل بازی کودکان از جمله دیگر امکاناتی است که در این پلاژ در نظر گرفته شده است. برای استفاده از پلاژ می‌توانید از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب به آن جا بروید.

پارک های ساحلی

کیش پر از پارک‌های ساحلی بسیار زیبایی بوده که امکانات کافی برای تفریح و خوش گذرانی را برای مهمانان فراهم کرده است. در اغلب این پارک‌های ساحلی می‌توانید تفریحاتی مانند دوچرخه سواری، پاراسل، غواصی، جت اسکی وقایق سواری را امتحان کرده و هیجان و شادی را به سفر دلچسب خود هدیه کنید. در فصل پاییز با توجه به آن که هوا زودتر تاریک شده و شب سردتر می‌شود، کلوپ‌های تفریحی معمولا از ابتدای روز تا غروب فعال هستند.

ساعت کاری جاذبه‌های کیش در پاییز

دلفیناریوم کیش

اگر همراه با فرزند خود به جزیره سفر کرده‌اید، حتما بعد از اقامت در سوئیت کیش سری به دلفیناریوم بزنید. دلفیناریوم یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی برای کودکان است که می‌توانند با دلفین‌ها این موجودات دوست داشتنی بازی کنند یا به آن‌ها غذا دهند. همچنین شما همراه با فرزندانتان می‌توانید نمایش‌های جذاب دلفین‌ها را تماشا کنید. بازدید ازاین مجموعه از ساعت چهار بعد از ظهر آغاز می‌شود.

کشتی یونانی

کشتی یونانی نماد جزیره زیبای کیش است. این کشتی در سال 1322 در نزدیکی جزیره کیش به گل نشست. بعد از آن که تلاش‌ها برای نجات کشتی و حرکت آن بی ثمر ماند، کشتی را خالی کرده و سپس آن را اتش زدند. بازدید از این کشتی در ساحل زیبای کیش محدودیت زمانی ندارد، اما توصیه ما به شما بازدید از این کشتی زیبا هنگام غروب خورشید است.

پارک آبی اوشن

اگر دوست دارید اوج هیجان و لذت را در سفر به جزیره تجربه کنید، پارک آبی دقیقا همان جایی است که باید بروید. انواع بازی‌های آبی مانند سقوط آزاد، سرسره، یو و ده‌ها بازی دیگر این پارک را به یکی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار جزیره تبدیل کرده است.

ساعت کاری جاذبه‌های کیش در پاییز

شهر باستانی حریره

اگر بازدید از جاهای قدیمی و تاریخی را دوست دارید، حتما سری به شهر باستانی حریره در جزیره کیش بزنید. این شهر بیش از 800 سال قدمت داشته و شما را به دنیای اجدادتان خواهد برد. بافت تاریخی، مسجد، حمام و خانه اعیانی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است. این مجموعه نیز محدودیت زمانی برای بازدید ندارد.

روستای باغو

بعد از اجاره سوئیت کیش و سفر به این جزیره زیبا بازدید را تنها محدود به خود جزیره نکنید. در اطراف کیش روستاهای بسیار زیبایی وجود دارد که بهتر است سری به آن‌ها نیز بزنید. روستای باغو یک روستای قدیمی با طبیعتی بکر و دست نخورده و مردمی دلسوز و خونگرم است. مکان‌های تاریخی، ساحل بسیار زیبا و تمیز و پوشش گیاهی متفاوت این روستا آن را به یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در کیش تبدیل کرده است.

شهر زیرزمینی کاریز

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری قدیمی کیش با بیش از 2500 سال قدمت، شهر زیر زمینی کاریز است. در دیوارهای این شهر زیر زمینی می‌توانید صدف‌ها و مرجان‌ها و فسیل‌هایی ببینید که قدمتی چند میلیون ساله دارند. فضای داخلی شهر زیرزمینی بسیار خنک و زیبا است و بازدید از آن تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. زمان بازدید از این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 9 شب است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha