۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85364297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از اهداف سفرهای رئیس قوه قضائیه است

گناوه – ایرنا – رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و نماینده اعزامی رئیس قوه قضائیه به شهرستان گناوه گفت: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی قوه قضائیه یکی از اهداف سفر رئیس قوه قضائیه به مناطق مختلف کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس مسجدی‌آرانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندرگناوه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که مردم با رعایت تکریم، از خدمات مناسبی برخوردار شوند.

وی افزود: در این سفرها با دستاوردها و مشکلات دستگاه قضا در شهرستان‌ها آشنا می شویم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: در جلسه‌ای که عصر روز جاری در استان بوشهر خواهیم داشت، مشکلاتی که قابل حل در استان است تصمیم‌گیری و بخشی که در مرکز پایتخت و در سیستم قضایی،قوه مجریه و مقننه نیاز است دنبال شود، منتقل می کنیم.

نماینده اعزامی رئیس قوه قضائیه به شهرستان گناوه گفت: در این سفرها، رئیس قوه قضائیه، مسائلی را که صلاح بدانند در جلسه سران برای تصمیم‌گیری مطرح خواهد کرد.

اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از اهداف سفرهای رئیس قوه قضائیه است

وی به نتایج پربار سفر رئیس قوه قصائیه در تعیین و تکلیف اموال تملیکی اشاره کرد و افزود: در همه بازدیدهایی که رئیس قوه قضائیه و معاون رئیس جمهور از برخی استان های کشور داشتند، تقربیا وضعیت اموال تملیکی به روزرسانی شده است.

آرانی تصریح کرد: در این زمینه بسیاری از فضاهای فیزیکی تخلیه شده و حتی کالا و بسیاری از ماشین‌های مورد نیاز کشور در حوزه راهداری و راهسازی بعد از ۱۵ سال در همین بازدیدها تعیین تکلیف شدند.

وی گفت: این اموال و کالاها مجدد به چرخه خدمات رسانی رسیده و بخشی معدوم شدند.

اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از اهداف سفرهای رئیس قوه قضائیه است

وی بیان کرد: وضعیت اموال تملیکی در شهرستان گناوه به روز رسانی شده تا در راستای سیاست های دولت و قوه قضائیه سریع تعیین تکلیف و ارزش ریالی آن به خزانه برای کارهای مهم دولت برگردد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص اقدامات مهم این سازمان، گفت باتوجه به اینکه ضعف جدی در جذب نیروی انسانی بویژه پزشک در کشور داریم، با حمایت‌ها و رایزنی‌هایی که با مجلس شورای اسلامی به عمل آمده است، مجوزهایی را در سازمان امور اداری و استخدامی دریافت کرده ایم.

وی تصریح کرد: در این زمینه یک آزمون استخدامی برگزار خواهد شد تا بخشی از مشکلات شهرستان ها از جمله شهرستان گناوه برطرف شود.

آرانی گفت: باتوجه به اینکه پزشکی قانونی گناوه توسط همکار تک پزشک اداره می شود وظیفه داریم تجهیزات بیشتری و همچنین سالن تشریح در اختیار ایشان بگذاریم.

اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از اهداف سفرهای رئیس قوه قضائیه است

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر خود به شهرستان گناوه از اداره ثبت اسناد و املاک، انبار اموال تملیکی، پزشکی قانونی و دادگستری و زندان بازدید کرد.

وی در زمان حضور خود در این مجموعه ها در میان مردم رفت و در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفت.

برپایی میز خدمت در دادگستری گناوه نیز در زمان حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha