روابط عمومی‌ها با بیان دستاوردهای دولت زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

خمین - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها با بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم زمینه حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا ، محمد طالبی عصر چهارشنبه در نشست با روابط عمومی‌های ادارات شهرستان خمین افزود: تامین ساختار مورد نیاز برای روابط عمومی ها در دستور کار دولت است.

وی با تاکید بر تغییر نگاه سنتی به روابط عمومی‌ها ادامه داد: با توجه به شرایط اجتماعی، مخاطب و فناوری جدید باید به سمت روابط عمومی حرفه‌ای حرکت کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استاندار مرکزی اظهار کرد: رسانه سهم زیادی در زندگی فردی و اجتماعی دارد و اقشار مختلف مردم با آن درگیر هستند

طالبی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید نگاه تخصصی به رسانه داشته باشند و سواد رسانه در این دوران برای روابط عمومی ضروری است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی با اشاره به ناترازی حرفه روابط عمومی و فناوری های نوین رسانه افزود: زیرساخت‌ها برای شغل روابط عمومی باید آماده باشد و برای تحقق این مهم نیازمند پیگیری جدی است.

طالبی، روابط عمومی را فراتر از کار اداری دانست و ادامه داد: حوزه اطلاع رسانی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و استاندار مرکزی نیز به رسانه توجه خاصی دارد و در جلسات شورای اداری استان بر اهمیت و حمایت روابط عمومی‌ها تاکید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: محتوای ویژه ای از سوی دستگاه اجرایی تولید شود که برای مخاطب جذاب باشد.

مدیرکل روابط عمومی استاندار مرکزی گفت: اطلاع رسانی روابط عمومی ها مسئول محور است و محتوای خاصی به مخاطب ارائه نمی شود..

وی با اشاره به ضعف در توزیع محتوا گفت: کارکرد روابط عمومی ها زنجیروار نیست و شبکه سازی در استان مرکزی در حال پیگیری است.

طالبی با اشاره به لزوم آمادگی برای اطلاع رسانی در موقعیت های بحران افزود: در این زمینه نیز ضعف وجود دارد و این آمادگی با انسجام محقق می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی با اشاره به بیان اقدامات دولت در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، ادامه داد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بیان توفیقات و اقدامات انجام شده توسط دولت به مردم است.

طالبی ،دهه فجر را مقدمه‌ای برای آمادگی در انتخابات بیان کرد و افزود: مشارکت در انتخابات نیازمند امیدآفرینی در جامعه و عملکرد حرفه ای روابط عمومی ها است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خمین نیز در این نشست گفت: باتوجه به اینکه انتخابات رویدادی مردمی به شمار می رود، تمام مدیران روابط عمومی ها موظف هستند با هم افزایی، نقش خود را در راستای جلب مشارکت حداکثری عموم مردم به خوبی ایفا کنند.

حسن انصاری افزود: یکی از ارکان مهم هر دستگاه‌ اجرایی، روابط‌عمومی است که انعکاس دستاوردهای دولت وظیفه‌ی این واحد است که ضرورت دارد وظیفه‌ی خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید به عنوان واحدی پویا و سرزنده در بین دستگاه‌های اجرایی شناخته شود که همه تلاش خود برای انعکاس دستاوردهای دولت به کار می‌گیرند.

انصاری خاطرنشان کرد: تبیین هنرمندانه، به موقع و دقیق اقدامات دستگاه های اجرایی بر دوش روابط عمومی‌ها است و باید در این زمینه بهتر از گذشته عمل کنند.

وی گفت: روابط‌عمومی‌ها با تبیین دستاوردهای دولت و تقویت ارتباط با مردم و پاسخ‌گویی به موقع به مطالبات آن‌ها در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خمین اظهار کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی انتخابات را برجسته کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha