سهرابیان: سطح آب دریاچه آزادی به زودی به حد معمول می‌رسد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: سطح آب دریاچه آزادی افزایش یافته و نیم متر مانده تا به حد معمول برسد.

علیرضا سهرابیان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات پیش روی تیم‌های ملی قایقرانی، اظهار داشت: فعلا مسابقه بین‌المللی نداریم. پاروزنان خود را برای حضور در انتخابی المپیک آب‌های آرام در ژاپن و روئینگ در کره‌جنوبی آماده می‌کنند. امیدوارم با برنامه‌ریزی مربیان و تلاشی که قایقرانان انجام می‌دهند، نتایج خوبی به دست آورند.

وی افزود: پیگیر نوع تمرینات و رکوردگیری ملی‌پوشان هستیم و پاروزنان تا زمان باقی مانده تا انتخابی المپیک وضعیت خوبی دارند. امیدوارم به همین نحو پیش بروند و خود را اثبات کنند و برای اولین بار تعداد قایقرانان المپیکی افزایش یابد. همچنین کسانی که در انتخابی تیم ملی شرکت کردند، به انتخابی المپیک ژاپن می‌روند.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: برنامه‌ریزی لیگ را انجام دادیم و از هفته آینده لیگ‌ در مواد مختلف مختلف آغاز می‌شود و این در حالی است که رقم قرارداد پاروزنان افزایش یافته است.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی که در این چهار سال انجام دادیم، به صورت تصاعدی تعداد باشگاه‌ها و مبالغ قراردادها بیشتر شده است. خدا را شکر می‌کنم که مربیان بیشتری با توجه به تعداد تیم‌ها توانستند با باشگاه‌ها قرارداد ببندند و مشغول به کار شوند و در واقع کارآفرینی هم ایجاد شود.

سهرابیان: سطح آب دریاچه آزادی به حد معمول رسیده است

وی درباره انتخاب مربی تیم ملی آب‌های آرام خاطرنشان کرد: نامه‌ای از روسیه به دست ما رسیده است و منتظریم تا مربی که رابط ما به فدراسیون روسیه معرفی کرده، به صورت وبیناری اعلام و مشخص شود.

سهرابیان یادآور شد: پیشنهاد میزبانی از مسابقات انتخابی المپیک جوانان را آذر ماه به کنفدراسیون آسیا ارائه دادیم که در صورت موافقت، این رقابت‌ها فروردین ماه در رشته اسلالوم و اسپرینت در کیش برگزار خواهد شد. تصمیم برای اعطای میزبانی و رای‌گیری آن در ژاپن گرفته می‌شود.

او درباره سطح آب دریاچه آزادی ادامه داد: سطح آب دریاچه آزادی افزایش یافته و نیم متر مانده تا به حد معمول برسد و فعلا مشکلی در این بخش نداریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بخشنامه‌ای را در هیات رئیسه مصوب کردیم تا پیشکسوتانی که رئیس فدراسیون، مربی، ورزشکار و داور در بازی‌های آسیایی بودند و موفقیتی کسب کردند، ماهیانه مبالغی را برای آنها واریز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha