۷ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85394060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهرابیان: رسیدن به سهمیه المپیک کار دشواری است

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85394060
سهرابیان: رسیدن به سهمیه المپیک کار دشواری است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: درباره تعداد پاروزنانی که سهمیه المپیک می‌گیرند، نمی‌توانم حدس کنم، زیرا کسب سهمیه مانند هندوانه دربسته و رسیدن به آن کار دشواری است.

علیرضا سهرابیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملی‌پوشان خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده و در این راه با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند تا نماینده شایسته‌ای در المپیک و پارالمپیک پاریس باشند.

وی در واکنش به تعداد کسب سهمیه‌های در المپیک و پارالمپیک خاطرنشان کرد: امیدوارم در هر دو بخش سهمیه بگیریم.و ما به سعید حسین‌پور و همچنین شهلا بهروزی‌راد و اسلام جاهدی در کسب سهمیه پاراالمپیک و در روئینگ و آب‌های آرام امید داریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: درباره تعداد پاروزنانی که به سهمیه المپیک می‌رسند، نمی‌توانم صحبت کنم. زیرا کسب سهمیه هندوانه دربسته و رسیدن به المپیک کار دشواری است. مطمئن هستم سهمیه المپیک خواهیم گرفت.

وی همچنین گفت: فدراسیون قایقرانی ۱۲ لیگ در بخش بانوان و مردان برگزار می‌کند که در هفته گذشته لیگ دراگون بوت با حضور ۳۵۰ ورزشکار برگزار شد. این موضوع نشان می‌دهد فضا برای دختران و پسران مهیا شده است.

سهرابیان ادامه داد: برگزاری لیگ با وجود مشکلات مالی و دشوار است اما پاروزنان را دور هم جمع و امید آنها را بیشتر می‌کند تا رقابت صمیمی داشته باشند. وقتی ورزشکاران در لیگ پیشکسوتان که بالای ۵۰ سال سن دارند، شرکت می‌کنند، امید آنها دوچندان می‌شود. این موضوع کمک می‌کند تا قایقرانی با برنامه‌ریزی، جامعه سالمی داشته باشد.

وی گفت: بعد از بازی‌های آسیای مشکل کم آبی دریاچه را داشتیم و مجبور شدیم پاروزنان را به روسیه اعزام کنیم. با تدبیر کیومرث هاشمی با تانکر، آب به دریاچه منتقل شد و به حالت عادی بازگشت. امیدوارم سال آینده که مسابقات کسب سهمیه المپیک را درپیش داریم به مشکل کم آبی در دریاچه مواجه نشویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha