بانوان نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری عرصه انتخابات بر عهده دارند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: در عرصه انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری نیز رسالت مهمی بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در همایش زنان تاثیرگذار این استان افزود: مشارکت مردم در انتخابات، نماد پشتیبانی آن‌ها از نظام و انقلاب اسلامی است از این رو به هر میزان حضور در پای صندوق‌های رای پرشور باشد، اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: برای تحقق مشارکت حداکثری در استان نشست‌های مختلفی با اقشار و گروه‌های مختلف نظیر نخبگان، دانشگاهیان و دهیاری‌ها برگزار شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: خدمات قابل توجهی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته و هر یک از دستگاه‌ها موظفند در این رابطه اطلاع‌رسانی کنند.

حیدری افزود: در حوزه جاده‌سازی، برق‌رسانی، گازرسانی، ارتباطات، بهداشت و درمان و احداث مراکز ورزشی تحولات خوبی در استان شکل گرفته استدو پر عرصه جهانی نیز ایران جزو چند کشور باشگاه هسته‌ای قرار گرفته و در زمره معدود استان‌هایی است که ماهواره به فضا می‌فرستد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، استقلال و خودباوری را از مهمترین برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این انقلاب شایسته پشتیبانی و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است.

حیدری اظهار داشت: در همین ۲ سال دولت مردمی سیزدهم بارقه امید در دل مردم ایجاد شده و نهضت تکمیل طرح های نیمه‌تمام شکل گرفته و طرح‌های که سالیان دراز متوقف شده بود در این دولت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی به ابتکار دولت سیزدهم در تشکیل قرارگاه استان‌های زاگرس‌نشین اشاره کرد و گفت: دولت درصدد است منابع را عادلانه با اولویت مناطق محروم و رفع ناترازی‌ها توزیع کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha