حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تلاش‌های دشمن ناامید کردن مردم در انتخابات است، گفت: مردم با حضور پرشور در این رویداد، بینی دشمنان کینه توز انقلاب را به خاک مالیده و آنان را ناامید می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع)، با حضور در دانشگاه علوم فنون هوایی شهید ستاری با جمعی از دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

وی خطاب به دانشجویان، گفت: شما دانشجویان به عنوان افسران در تراز انقلاب اسلامی، اگر می‌خواهید سبک زندگی قرآنی - اسلامی داشته باشید باید زندگی را از امیرالمومنین علی (ع) بیاموزید.

سرتیپ واحدی یکی از ویژگی‌های امام علی (ع) را نداشتن سازش با مخالفان حق و عدالت و برخورداری از قاطعیت انقلابی در راه انجام وظیفه برشمرد و این شاخص‌ها را به عنوان الگو و تراز شخصیتی یک افسر انقلابی دانست.

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه دشمنان امروز وارد جنگ ترکیبی با ایران شده‌اند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دشمن ناامید ساختن مردم در انتخابات است.

سرتیپ واحدی ضمن دعوت از تمامی دانشجویان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در انتخابات و مشتاق کردن دیگران برای مشارکت در این امر سرنوشت‌ساز خاطرنشان کرد: با حضور پرشور در انتخابات، بینی دشمنان کینه توز انقلاب را به خاک مالیده و آنان را ناامید می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha