تاکید استاندار تهران بر نقش اعتماد و فرهنگ سازمانی در حفظ سرمایه‌های اجتماعی

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر اهمیت نقش اعتماد و فرهنگ سازمانی در حفظ سرمایه‌های اجتماعی،گفت: مسوولان باید با تکیه بر فرهنگ سازمانی و اعتماد، کارمندان حرفه‌ای پرورش دهند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری چهارشنبه شب در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی کارکنان با اشاره به اهمیت تعریف و جایگاه فرهنگ، اظهار کرد: موضوع فرهنگ در ۲ جایگاه خرد و کلان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه کارکنان هر سازمان، بیشترین زمان روزانه خود را در محل کار می‌گذرانند، افزود: به همین جهت برای تبلیغ فرهنگ، ابتدا باید به فرهنگ سازمانی کارکنان پرداخته شود و این اصل مهم با وجود نیروهای انقلابی، همراه با ارزش‌های دینی و خدمت به مردم و با هدف دفاع از بیت المال شکل می‌گیرد.

استاندار تهران خطاب به معاونین و مدیران کل ادامه داد: فرهنگ سازی سازمانی در استانداری باید ابتدا از شما آغاز شود و ضروری است که برای ایجاد این فرهنگ، رابطه‌ای صمیمانه و به دور از مراتب اداری و سازمانی با کارکنان برقرار کرده و از مشکلات و مصائب آنان مطلع باشید و با فرهنگ سازمانی کارمند حرفه ای پرورش دهید، چرا که این اقدام پیشرفت و رشد ایران قوی را رقم می‌زند.

فخاری با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی به واسطه اعتماد و ارتقای فرهنگ سازمانی در استان تهران گفت: مردم جهت گیری ها و شعارها را خوب می‌بینند و درک می‌کنند و اگر اصل اعتماد سازی به خوبی شکل نگیرد عملکرد ما به عنوان مسوول نادیده گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha