۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85365423
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خشم صهیونیستها از کباب فروشی «۷ October»

۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85365423
خشم صهیونیستها از کباب فروشی «۷ October»

تهران - ایرنا- ابتکار جوانان اردنی برای افتتاح یک کباب فروشی با اسم «۷ October» که سالروز عملیات طوفان الاقصی است، خشم صهیونیستها را بر انگیخت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربی، انتشار ویدئویی از فعالیت کباب فروشی هفتم اکتبر در شهرک المزار در نزدیک شهر الکرک در ۱۴۰ کیلومتری شهر امان پایتخت اردن، جنجال زیادی در بین صهیونیست ها در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است و آنها خشم خود را از این اقدام ابراز داشته اند.

صاحب این کباب فروشی که یکشنبه گذشته افتتاح شد، می گوید: نام هفتم اکتبر را برگزیده تا پیام حمایت و تشویق مقاومت فلسطین در برابر تجاوزگری مداوم اسرائیل به نوار غزه باشد.

بسیاری از مشتریان این کباب فروشی نیز از این ابتکارعمل ابراز خرسندی کرده و آن را بیانگر روحیه برادری بین ملت های اردن و فلسطین و حاوی این پیام قوی به جهانیان دانسته اند که مسئله فلسطین مسئله یکایک مسلمانان جهان است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. در مقابل نیز، رزمندگان مقاومت فلسطین تلفات و خسارت های زیادی به نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی وارد کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha