۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85366297
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پنج دکل مخابراتی جدید در «جلگه زوزن» خواف نصب شد

خواف-ایرنا- بخشدار جلگه زوزن شهرستان خواف گفت:‌ پنج دکل مخابراتی در روستاهای تابعه این بخش با صرف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری نصب شد.

غلامعلی صالحی سلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراحل پی ریزی (فوندانسیون)‌ و نصب چهار دکل همراه اول و یک دکل ایرانسل با ارتفاع و ظرفیت بالا در روستاهای «ارگ، مهاباد و چاه خشت،چاه مسیله و اسدآباد» بخش جلگه زوزن خواف اجرا شد.

وی ادامه داد:‌ همچنین به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در نقاط کور، سایت های جدید با تکنولوژی های ۴G با همت متخصصان مخابرات در این روستاها نصب و تا پایان‌ بهمن ماه راه اندازی خواهد شد.

بخشدار جلگه زوزن خواف گفت:‌ با راه اندازی این سایت های مخابراتی علاوه بر بهبود پوشش اینترنت پرسرعت این‌ مناطق و جاده های منتهی به آنها، پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول در روستاهای مجاور نیز بهبود می یابد.

صالحی سلامی هدف از انجام این طرحهای مخابراتی را تحت پوشش قرار گرفتن نقاط بیشتر با امکانات موجود در منطقه و همچنین امکان افزایش ظرفیت و قابلیت نصب فناوریهای جدید برشمرد.

بخش جلگه زوزن با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت و دارای ۲۳ روستا به مرکزیت شهر «قاسم آباد» یکی از بخشهای شهرستان خواف است و در جنوب غربی مرکز این شهرستان قرار دارد.

مرکز شهرستان خواف با چهار بخش «جلگه زوزن، سلامی، سنگان و مرکزی» و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha