مومنان با استفاده از لحظه‌های معنوی اعتکاف افراد را به شرکت در انتخابات دعوت کنند

قرچک - ایرنا - سرپرست فرمانداری قرچک گفت: معتکفان با استفاده از لحظه‌های معنوی و ملکوتی اعتکاف به عنوان بخشی از عمل به وظیفه جهاد تبیین؛ افراد جامعه را به شرکت در عمل حسنه انتخابات دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن فخاری روز شنبه در جمع معتکفان شهرستان قرچک اظهار داشت: امروز شاهدیم که حضور گسترده، پرشور و همراه با معرفت اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و اعضای خانواده‌ها در مراسم معنوی اعتکاف که یکی از زیباترین جلوه‌های دین مبین اسلام است، نشان می‌دهد که عبودیت و بندگی خدا هیچگاه از مردم ایران اسلامی دور نمی‌شود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر ضربه زدن به این نظام الهی، انحراف جوانان از مسیر حق و حقیقت و دورکردن افراد جامعه از ارزش‌های دینی را هدف اصلی خود در دشمنی با ملت ایران قرار داده‌اند، هدفی که هیچ‌گاه با وجود افراد مؤمن و خداجویی که در این محافل مذهبی گرد هم می‌آیند، محقق نمی‌شود.

مومنان با استفاده از لحظه‌های معنوی اعتکاف افراد را به شرکت در انتخابات دعوت کنند

این مسئول تصریح کرد: حضور بیش از یکهزار و ۹۰۰ نفر از مردان و زنان قرچکی در ۱۸ مسجد نشان می‌دهد مردم این دیار، اعتقادات عمیق و ریشه‌ای با مبانی دینی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی دارند و هر عملی که موجب تقویت ارزش‌های دینی در جامعه ایران شود را با جان و دل انجام می‌دهند که قطعا یکی از نمودهای این اعمال شرکت در انتخابات پیش روی ۱۱ اسفند است.

فخاری تاکید کرد: انتخابات جلوه ای از مردم سالاری دینی است که مردم بوسیله آن می‌توانند برای سرنوشت و آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha