افتتاح چهارمین سالن کشتی پایتخت با حضور چهره‌های ورزشی

تهران- ایرنا- مجموعه ورزشی شهید شاعری به عنوان چهارمین سالن کشتی پایتخت با حضور رییس فدراسیون کشتی و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در منطقه ۱۷ افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در مجموعه شهید شاعری در منطقه یافت آباد تهران برگزار می‌شود چهره‌هایی از جمله علیرضا دبیر رییس فدراسیون، حبیب اخلاقی عنوان دار جهانی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم جوانان کشتی ازاد، محمد خاکپور عضو اسبق تیم ملی فوتبال، حسین اوجاقی و برخی از معاونان سازمان ورزش شهرداری، منصور برزگر، مهدی امیر آبادی، طالب نعمت پور، محمدرضا مهدوی ، قاسم علی عسگری حضور دارند.

سالن سید الکریم در شهرری، سالن شهیدان دستجردی در شادآباد، سالن شهیدان خدمت در خاوران نیز پیشتر با حضور رییس فدراسیون کشتی در پایتخت افتتاح شده بود.

با همکاری شهرداری تهران و فدراسیون کشتی، سازمان ورزش تهران پنج مجموعه ورزشی به عنوان پایگاه های قهرمانی کشتی استان تهران در مناطق جنوب شهر تهران به فدراسیون کشتی داده است تا این فدراسیون آنها را بازسازی و تجهیز کند. سومین پایگاه قهرمانی کشتی تهران روز ۱۱ دی ماه و دومین پایگاه قهرمانی دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران روز پنجم دی در منطقه ۱۸ افتتاح و در اختیار علاقمندان این رشته ورزشی قرار گرفت.

نخستین پایگاه قهرمانی کشتی تهران روز آذرماه در محله شهر ری افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha