هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری به یک‌هزار و ۵۸ نفر متاثر از برف امدادرسانی کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر داوطلبان این جمعیت به یک‌هزار و ۵۸ متاثر از برف و کولاک در استان امدارسانی کردند.

مسعود مثنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان امدادرسانی در بازه زمانی‌ پنجم‌ تا هفتم بهمن‌ماه جاری به ۳۶۵ خانوار انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی و تا ساعت هشت صبح روز شنبه هفتم بهمن ماه به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی در مجموع چهار حادثه برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

مثنوی به مصدوم شدن یک نفر در این حوادث و انتقال وی به مرکز درمانی‌ اشاره و تصریح کرد: ۴۴ نیروی امدادی در قالب ۱۱ گروه عملیاتی با پنج دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

به گزارش ایرنا، فعالیت یک سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری در ۴۸ ساعت گذشته ۳۲ سانتی‌متر برف و ۴۰ میلیمتر باران در ایستگاه کوهرنگ این استان به‌همراه داشت.

به‌دنبال فعالیت این سامانه بارش باران به میزان ۱۵.۵ میلیمتر در شهرکرد، ۱۲.۶ میلیمتر در بروجن، ۳۵.۵ میلیمتر در لردگان، ۲۹ میلیمتر در اردل، ۱۷.۳ میلیمتر در فارسان، ۱۳ میلیمتر در سامان، ۱۴.۵ میلیمتر در بن، ۲۱.۲ میلیمتر در شلمزار مرکز شهرستان کیار، ۱۴ میلیمتر در فرخ‌شهر، ۳۳.۵ میلیمتر در مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد، ۱۹ میلیمتر در سورشجان مرکز بخش لاران شهرستان شهرکرد، ۱۴ میلیمتر در بلداجی شهرستان بروجن، ۷.۸ میلیمتر در ایلبگی شهرستان سامان، ۳۷ میلیمتر در دوآب‌صمصمامی شهرستان کوهرنگ و ۵۲ میلیمتر در بازفت کوهرنگ ثبت شد.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha