۹ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85366775
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال اترک در بجنورد ماندنی شد

بجنورد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی گفت: مجوز فروش امتیاز تیم فوتبال اترک بجنورد به خارج از استان صادر نمی‌ شود و این تیم دسته دومی در این خطه می ماند.

محمد شاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به خبرهایی مبنی بر فروش امتیاز تیم اترک بجنورد، اظهار کرد: سهمیه این تیم متعلق به مردم خراسان شمالی است و هیات فوتبال استان هیچگاه مجوز فروش امتیاز اترک را به خارج استان نخواهد داد.

وی افزود: تیم فوتبال اترک بجنورد یک فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای فوتبالی خراسان شمالی است و این ظرفیت را از دست نخواهیم داد.

شاهدی ادامه داد: گرچه شنیده می شود مالک اترک بجنورد امتیاز این تیم را به استانی دیگر واگذار و نام آن به «ستارگان اترک» تغییر پیدا کرده است اما هیات فوتبال مجوز این کار را صادر نخواهد کرد به گونه ای که اکنون تمامی بازی های این تیم در بجنورد برگزار می شود.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این تیم با مشکلات متعددی همچون عدم پرداخت مطالبات بازیکنان مواجه است و برای رهایی از این بحران نیازمند حمایت مسوولان و صنایع است.

وی تصریح کرد: بارها نشست هایی با مدیران صنایع استان داشته ایم اما تاکنون حمایتی از سوی آنها انجام نشده است.

تیم اترک بجنورد با هفت امتیاز در رده سیزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم تاکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۱۳ بار به میدان رفت که ماحصل آن هشت شکست، چهار تساوی و یک پیروزی بوده است.

اترک بجنورد با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد و در خراسان شمالی سه هزار بازیکن در رشته فوتسال و فوتبال سازمان یافته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha