۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85366834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب طاووس سیمین جشنواره مد و لباس فجر توسط مادر و دختر هنرمند کاشانی

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت:در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد، طاووس سیمین جشنواره در بخش «بهترین طرح» به «زهره شاطری» و در بخش «بهترین طراحی پارچه» به «مطهره بزرا» مادر و دختر کاشانی اهدا شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان،سعید ضابطی افزود:«زهره شاطری» و «مطهره بزرا»؛ پیش از این در «چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش بنیان فَردُخت کاشان» نیز عنوان برتر را کسب کرده بودند.

وی اظهار کرد:دوازدهمین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس فجر از پنجشنبه ۲۸ دی تا جمعه ۶ بهمن ماه با نمایش ۱۸۰ اثر برتر از ۱۳۸۰ اثر ارسال شده از سراسر کشور با حضور طراحان برگزیده در محل مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد آغاز به کار کرد و آیین پایانی آن با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان و فعالان عرصه مد و لباس در تالار وحدت تهران با معرفی نفرات برگزیده برگزار شد.

در این جشنواره در مجموع، ۲۰ ویژند در بخش مد و صنعت، ۲۳ ویژند در بخش مد تراز و آثاری با محور لباس اجتماع، مجلسی، نوجوان و غیره به نمایش گذاشته شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha