۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85367153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌های روستایی مسدود شده از برف در بروجرد بازگشایی شد

بروجرد - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: تمام راه‌های روستایی مسدود شده از برف در بخش‌های مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان بروجرد بازگشایی شد.

فرهاد گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بر اثر بارش برف که از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز شد و تا ۶ صبح امروز تداوم داشت، راه ارتباطی ۴۵ روستا در شهرستان بروجرد مسدود شد که با تلاش گروه‌های راهداری هم اکنون بازگشایی شده است.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی پرسنل و عوامل راهداری، کلیه راههای روستایی درگیر برف پاکسازی و بازگشایی شده است و تردد وسائل نقلیه در همه محورهای شهرستان به سهولت در حال انجام است.
بنا بر اعلام هواشناسی لرستان سامانه بارشی از جمعه شب تا بامداد شنبه در مناطق جنوب شرق استان بویژه ارتفاعات و گردنه ها فعال است، از بامداد فردا شنبه تا یکشنبه هشتم نقاط استان متاثر از این سامانه خواهد شد.
لغزندگی سطح جاده‌ها، کولاک برف در جادها و خطر سقوط بهمن در نواحی کوهستانی، انسداد راه های ارتباطی روستاها، اختلال در ناوگان حمل و نقل، لغو فعالیت های عمرانی و ساختمانی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی پیش بینی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha