تیم صنایع تکابی اصفهان از سد هیات تنیس روی میز قزوین گذشت

اصفهان-ایرنا- تیم صنایع ورزشی تکابی اصفهان در دور پنجم مرحله رفت لیگ برتر تنیس‌ روی‌ میز بانوان کشور با نتیجه پنج بر صفر از سد تیم هیات تنیس روی میز قزوین گذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم صنایع ورزشی تکابی اصفهان عصر روز شنبه در چارچوب دور پنجم مرحله رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر تنیس‌ روی‌ میز بانوان باشگاه‌های کشور در «خانه تنیس روی میز» اصفهان به مصاف هیات تنیس روی میز قزوین رفت و با نتیجه پنج بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم اصفهانی در پنج دیدار رقابت امروز مقابل میهمان پیروز شد و در این بازی‌ها ۲ پیروزی سه بر صفر،۲ پیروزی سه بر یک و یک پیروزی سه بر ۲ بدست آورد.

در رقابت ۲ نفره دیدار امروز، زوج حنانه امیدی و زینب شمسی از تیم صنایع ورزشی تکابی اصفهان مقابل یسنا مهرفر و ثمین برگشایی از تیم هیات تنیس روی میز قزوین سه بر یک پیروز شدند.

فاطمه لفظ با نتیجه سه بر صفر سنا آشنایی را شکست داد و رقابت دُرسا موسوی با سارینا جهانشاهی نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

رقابت زینب شمسی و یسنا مهرفر سه بر یک و رقابت حنانه امیدی با ثمین برگشایی با نتیجه نزدیک سه بر ۲ به سود پینگ‌بازان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دور مسابقات لیگ برتر تنیس‌روی‌ میز بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۹ تیم بصورت رفت و برگشت برگزار می شود.

سال گذشته تیم تنیس روی میز صنایع تکابی اصفهان با کسب ۲۶.۵ امتیاز عنوان سومی بیست و ششمین دوره لیگ برتر تنیس‌روی‌ میز بانوان باشگاه‌های کشور را از آن خود کرده بود.

تیم صنایع تکابی اصفهان از سد هیات تنیس روی میز قزوین گذشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha