۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 80786826
T T
۰ نفر
بانوان اصفهانی در رشته تنیس روی میز حرف اول را می زنند

اصفهان- رییس هیات تنیس روی میز اصفهان گفت:به لحاظ آماری بانوان این رشته در این استان حرف اول را در كشور می زنند.

'مهدی تكابی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار كرد:

این استان بیشترین تعداد بازیكن را در دسته برتر دارد و 'پریسا صمدی' ، 'منصوره رضایی' و 'آنا فیاضیان' از استان اصفهان در زمره هشت بانوی دسته برتری ایران هستند.

وی عنوان كرد: با قهرمانی تیم ماهان در لیگ برتر تنیس روی میز نیز استان اصفهان این برتری را اثبات كرد.

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان سطح فنی مسابقات لیگ برتر بانوان را بالا ارزیابی و اضافه كرد: اكثر بازیكنان ملی پوش در تیم های شركت كننده در لیگ حضور داشتند.

وی عنوان كرد: بانوان اصفهان در بخش فنی رشته تنیس روی میز روند روبه رشدی را طی كرده اند و به آینده این رشته در بخش بانوان خوشبین هستم.

تكابی تاكید كرد: این هیات در آینده توجه ویژه ای به بخش بانوان تنیس روی میز خواهد داشت.

وی همچنین اظهار كرد: در بخش مردان نیز 'فرقدانی' از بازیكنان دسته برتر و 'هنته' و 'پوده' نیز از بازیكنان دسته یك استان هستند.

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: با توجه به امتیازهای دریافتی و میزبانی مسابقات مختلف، امید است كه در رده بندی سال 92 هیات تنیس روی میز اصفهان عنوان اول را در میان 31 استان كشور از آن خود كند.

وی در بیان تجهیزات این هیات یادآور شد: بهترین پانسیون در طبقه فوقانی خانه تنیس روی میز برای ورزشكاران تهیه شده است.

تكابی این مكان را دارای بخش ماساژ،‌رستوران و خوابگاه بیان كرد و گفت: خانه تنیس روی میز اصفهان در زمان حاضر مانند یك آكادمی در آمده است.

وی اشاره كرد: این هیات منابع مالی خود را به صورت خودگردان از بخش خصوصی تامین می كند و اداره كل و فدراسیون هزینه ای پرداخت نمی كنند.

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان اظهار كرد: اگر فدراسیون و اداره كل ورزش و جوانان اصفهان بتوانند امكانات مالی در اختیار هیات تنیس روی میز قرار دهند این رشته نتایج بهتری را عاید این استان خواهد كرد.

وی همچنین اظهار كرد:این استان یكی از قطب های انكار ناپذیر این رشته است و از لحاظ امكانات سخت افزاری بهترین سالن خاورمیانه را در اختیار دارد.

ت / 7131/1042