۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85367276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۱ پرونده تخلفات پزشکی در کردستان به مراجع قانونی ارجاع شد

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۱۱۱ پرونده تخلفات حوزه پزشکی در استان به مراجع قانونی ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر فریدون عبدالملکی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع پرونده‌های ارجاع شده، ۴۷ پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی و ۳۹ پرونده نیز به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

وی با بیان اینکه از تعداد پرونده های مذکور، ۲۵ پرونده به سازمان نظام پزشکی ارجاع شد، افزود: در مدت مذکور، تعداد ۲۳ مرکز غیر مجاز ارائه خدمات درمانی، پلمب و از ادامه فعالیت آنان ممانعت به عمل آمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان سلامتی مردم را خط قرمز مسئولان دانشگاه عنوان و اضافه کرد: نظارت بر مراکز درمانی با جدیت و به صورت برخط در سطح استان در جریان بوده و در این زمینه کوچکترین مماشاتی صورت نمی گیرد.

عبدالملکی یادآور شد: تلاش دانشگاه و زیرمجموعه‌های آن، ارائه خدمت به مردم، ارتقای سلامت جامعه و حفاظت از حقوق مردم در حوزه بهداشت و درمان است.

۱۶ بیمارستان دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و چهار بیمارستان تامین اجتماعی و دیگر بخش ها در استان کردستان به مردم خدمات می دهد و ظرفیت پذیرش بخش دولتی، ۲۸۸۰ تخت است‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha