تظاهرات صهیونیست‌ها در تل آویو/ معترضان خواستار انحلال کابینه نتانیاهو شدند
تظاهرات در تل آویو علیه نتانیاهو

تهران – ایرنا – صهیونیست‌ها شامگاه شنبه در منطقه «کفرسابا» واقع در شمال تل‌آویو علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کرده و خواستار انحلال کابینه بنیامین نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شهرک‌نشینان همچنین در مرکز فرهنگی در مرکز شهر تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار انحلال فوری کابینه و برکناری نتانیاهو شدند.

این تظاهرات در حالی امروز در میدان مرکزی تل آویو برگزار شد که شنبه شب گذشته نیز هزاران نفر در تل‌آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، معترضان در این تظاهرات خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو و توافق با حماس برای بازگرداندن اسرای صهیونیست در غزه شدند.

منابع رسانه‌ای همچنین از مسدود کردن مسیر منتهی به اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی توسط معترضان خبر داده بودند.

در همین راستا، دان حالتوس رئیس پیشین ستاد کل ارتش صهیونیستی در تجمع هفته گذشته خانواده های اسیران صهیونیست در تل آویو گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بخشی از راه‌حل نیست بلکه خودش مشکل اصلی است.

حالتوس در این تجمع در مقابل خانه نتانیاهو در شهرک قیساریه در شهر تل آویو گفت: نتانیاهو، تو آمار را می‌دانی،۸۰ درصد صهیونیست‌ها خواهان دیدن رفتن تو هستند.

وی خطاب به نتانیاهو اظهار داشت: تو بخشی از راه‌حل نیستی زیرا تو خودت مشکل هستی.

این مقام پیشین صهیونیست خاطرنشان کرد: در این مرحله از گادی آیزنکوت و بنی‌گانتس از اعضای کابینه جنگ می‌خواهم که حمایت از شکست‌های نتانیاهو را متوقف کنند، همین امروز کابینه را رها کنید و با صدای بلند خواستار تغییر کابینه شوید.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه، رژیم صهیونیستی برای تلافی این حمله غافلگیرکننده، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی نوار غزه و پس از چندی یورش زمینی به این منطقه را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha