۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85367353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سپاهان: هدف ما در اردوی قطر ارتقاء آمادگی تیم است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هدف ما از برگزاری اردو در قطر ارتقاء سطح آمادگی بازیکنان است و تیم‌های حرفه‌ای اردوهایی از این قبیل برگزار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه سپاهان شنبه شب به نقل از ژوزه مورایس افزود: همزمانی این اردو با مسابقات جام ملت‌های آسیا قابل توجه بود و می‌توانیم حمایت خود را از تیم ملی نیز نشان دهیم، بدون شک من به ورزشگاه می‌روم و تیم ملی ایران را حمایت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: تیم ایران از کیفیت بالایی برخوردارست و شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد.

مورایس درباره حضور بازیکنان جوان سپاهان از رده‌های سنی مختلف در اردوی قطر گفت: آن‌ها را به این اردو آوردیم تا از لحاظ رقابت و جنگندگی، تجربه و اعتماد به نفس لازم را کسب کنند و فرصت ارتقای سطح کیفی برای آنها فراهم شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: تعداد خوبی از بازیکنان زیر ۱۷ سال را در کنار خود داریم که هدف اصلی، حضورشان در تیم بزرگسالان است.

مورایس همچنین درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل اعلام کرد: تمرکز ما بالا بردن کیفیت و توان بازیکنان است، محدودیت بودجه داریم و نمی‌توان با عجله بازیکن جذب کرد.

وی ادامه داد: باید در این زمینه موارد را بسنجیم و در این زمینه بر روی ثبات تیم تمرکز داریم.

به گزارش ایرنا، کاروان سپاهان عصر دیروز برای برگزاری اردوی تدارکاتی آماده‌سازی پس از ورود به قطر در کمپ «اسپایر» دوحه مستقر شد.

تمرین در این کمپ و سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های قطر اسپورت، «السیلیه» و «الاهلی» از برنامه‌های سپاهان در این اردوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha