۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85367683
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهریاری: اگر هدف‌مان اوسمار بود تا شنبه برای برانکو صبر نمی‌کردیم

تهران- ایرنا- رئیس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به قوت گرفتن این شائبه که مطرح کردن نام برانکو بازی با افکار عمومی بود گفت: اگر هدفمان از همان اول انتخاب اوسمار بود، تا صبح شنبه برای برانکو صبر نمی‌کردیم.

به گزارش ایرنا، حسین شهریاری رئیس هیات مدیره پرسپولیس درخصوص روند انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس تلاش زیادی برای برگرداندن او انجام شد. اما این اتفاق نیفتاد و ضمن تشکر از زحمات او ولی گل‌محمدی ترجیح داد در کنار باشگاه نباشد. پس از آن با پیشنهاد باشگاه تنها مربی مدنظر برانکو ایوانکوویچ بود. برانکو در واقع گزینه اول این پروژه بود.

وی در واکنش به قوت گرفتن این شائبه که مطرح کردن نام برانکو بازی با افکار عمومی بود و از ابتدا هم هیات مدیره به دنبال اوسمار بود، گفت: خیر. فرایند بسیار مشخص بود و پیچیدگی نداشت. در وهله اول در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برانکو وارد مذاکره شدیم و بدهی‌های مربوط به او را پرداخت کردیم تا نگویند او به دلیل پردات نشدن بدهی‌هایش نمی‌آید. علی‌رغم وضعیت بد اقتصادی توانستیم بدهی مالیاتی او را بپردازیم و این مشکل را حل کنیم. باشگاه زحمت زیادی کشید و درنهایت درویش حضوری با او در قطر صحبت کرد و نهایتا این اتفاق رخ نداد.

شهریاری ادامه داد: پس از آن‌که برانکو نیامد، اسامی زیادی به عنوان سرمربی مطرح بود.کارگروه باشگاه پس از بررسی گزینه‌های مختلف، نهایتا به ۳ گزینه رسید. با توجه به مصاحبه اخیر برانکو قرار بود جمعه شب بعد از برگزاری یک جلسه، سرمربی را مشخص کنیم اما بعد از آخرین تماس با برانکو، او پاسخ منفی خود را اعلام کرد و در نهایت روز شنبه در جلسه هیات مدیره ۲ گزینه یعنی اوسمار و لوپز مورد بررسی قرار گرفتند و با توجه به عددی که لوپز درخواست کرده بود که برای نیم فصل زیاد بود، درنهایت بهترین گزینه اوسمار بود. اگر هدفمان از همان اول انتخاب اوسمار بود، تا صبح شنبه برای برانکو صبر نمی‌کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha