۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85367740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی یونانی‌ها به سوی سفارت رژیم صهیونیستی در آتن

تهران- ایرنا- هزاران نفر از پایتخت‌نشینان یونان در اعتراض به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، به سوی سفارت این رژیم در آتن تظاهرات کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری آناتولی، چپگرایان، اتحادیه‌های تجاری، اصناف و فلسطینی‌های مقیم یونان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و پارچه نوشته‌هایی در محکومیت حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه و نیروهای مقاومت حماس دراین تجمع اعتراضی حضور یافته و حمایت خود از فلسطین مستقل را اعلام کردند.

در این راهپیمایی، دیمیتریس کوتسومباس (Dimitris Koutsoumbas) رئیس حزب کمونیست یونان سخنرانی کرد و هشدار داد که تداوم جنگ غزه، خطر گسترش این درگیری در سراسر منطقه را افزایش می‌دهد.

وی همچنین مخالفت خود با استقرار کشتی جنگی یونانی هیدرا در دریای سرخ و مشارکت این کشور در عملیات آمریکا در این پهنه دریایی را ابراز کرد.

تجمع اعتراضی پایتخت‌نشین‌های یونان مقابل سفارت رژیم صهیونیستی

به گفته مقام‌های بهداشتی غزه، تاکنون ۲۶ هزار و ۲۵۷ فلسطینی در پی حملات چند ماهه اسرائیل کشته و ۶۴ هزار و ۷۹۷ تن نیز مجروح شده‌اند.

به گفته سازمان ملل، حملات اسرائیل ۸۵ درصد از جمعیت غزه را آواره و آن‌ها را با کمبود شدید غذا، آب سالم و دارو مواجه کرده است. ۶۰ درصد از زیرساخت‌های این باریکه نیز آسیب دیده یا ویران شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha