۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85367767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان آببر طارم صاحب کتابخانه عمومی می‌شوند

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال کتابخانه عمومی شهر آببر طارم افتتاح شده و در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

سید احمد خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزارو ۳۲۷ مترمربع با زیربنای ۹۱۵ مترمربع در ۲ طبقه احداث شده است.

وی اظهار داشت: تلاش می شود عملیات تکمیلی این کتابخانه تا دهه فجر سالجاری انجام شده و به مرحله بهره براری برسد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه برای احداث این کتابخانه تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، یادآورشد: این کتابخانه با پرداخت مطالبات پیمانکار در مجموع با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به اتمام می رسد.

خلیلی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی کتابخانه عمومی آببر از سال۹۶ شروع شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تخصیص اعتبار طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن تکمیل شد که هم اکنون در مرحله بهره برداری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، در حوزه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی، مطالعه و اجرای ۱۲ پروژه با زیربنای ۴۹ هزار مترمربع از سال‌های گذشته در استان زنجان شروع شده است و ۲ مورد از این پروژه‌ها طی سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha