امکان تحصیل در ۱۱۲ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم است

ساری- ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویان این دانشگاه روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: امکان تحصیل در ۱۱۲ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم است.

سید عبدالله میرغیاثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از امروز هشتم بهمن ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه هشت بهمن ماه آغاز و تا روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اضافه کرد: داوطلبان می توانند در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

میرغیاثی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش براساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی هم می توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب ‌رشته که از روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن آغاز می شود و تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت اقدام نمایند.
این مقام مسوول عنوان کرد: داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در بهمن ماه و ورود به دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را براساس سوابق تحصیلی دارند می توانند جهت مشاوره و هدایت تحصیلی با مراجعه به واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در مازندران نسبت به فرایند ثبت نام خود راهنمایی لازم را دریافت کنند.

امکان تحصیل در ۱۱۲ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha