۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85367868
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: خدمات هلال احمر در ایام اربعین جهادی بود

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: نیروهای هلال احمر رسالت خطیری بر عهده دارند و در ایام اربعین حسینی(ع) در مرز مهران نقش‌آفرین و جهادی پای کار بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید هژبری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: خدمات نیروهای هلال احمر در مرز مهران در ایام اربعین ستودنی و قابل تقدیر است که با عشق به اباعبدالله الحسین(ع ) به زوار خدمات‌رسانی می‌کردند.

وی افزود: در ایام اربعین بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در مدت کوتاهی از یک شهر ۲۰ هزار نفری عبور و تعداد زیادی از این افراد اسکان یافتند که خدمات رسانی به این زوار در این بازه زمانی کوتاه شایسته قدرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نقش سازمان هلال‌احمر در برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی را بسیار پررنگ دانست و یادآور شد: نقش هلال‌ احمر در ایجاد رضایت مردم و رهبری، محوری است، همکاری مسوولان با یکدیگر، رضایت زوار را در پی داشت که در نهایت منجر به رضایت رهبر معظم انقلاب شد.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: سازمان جمعیت هلال احمر مردمی ترین جمعیت و نهادی است که با در کنار مردم بودن در همه بحران‌ها به خود افتخار می‌کند.

هژبری اضافه کرد: آرامشی که به موجب فعالیت امدادگران این جمعیت در جامعه و مردم ایجاد می شود نوعی اطمینان خاطر در زمان وقوع بحران است.

در پایان این مراسم از زحمات غلامرضا علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تقدیر و حمزه محمدی به عنوان سرپرست این جمعیت در استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha