امام جمعه چهاربرج: مشارکت گسترده در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می کند

ارومیه - ایرنا- امام جمعه چهاربرج گفت: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، نظام اسلامی را بیمه کرده و زمینه رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در همه زمینه ها فراهم می کند.

حجت الاسلام اصغر جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمهوریت و اسلامیت، ۲ رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حضور مردم در انتخابات مظهر جمهوریت نظام به شمار می رود.

وی اظهار کرد: در تمام کشورها حضور مردم در انتخابات حائز اهمیت است اما در کشور ما از نگاه امامین انقلاب، با توجه به دشمنی استکبار جهانی و ترس آنان از حضور مردم در انتخابات، از جایگاه و اهمیت مضاعف تری برخوردار است.

امام جمعه چهاربرج ادامه داد: مقام معظم رهبری از فروردین امسال، موضوع انتخابات را به عنوان یکی از مهمترین موضوعات امسال کشور بیان فرموده و همین امر نشان دهنده اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند است.

حجت الاسلام جلالی اضافه کرد: شاید عده ای بگویند رای نمی دهند اما باید گفت همین رای ندادن آنها نوعی رای دادن بوده و رای آنها آری گفتن به استکبار جهانی است.

وی گفت: هرکس وطن خودش را دوست دارد و به آن عشق می ورزد، در انتخابات شرکت کرده و به وظیفه و حق قانونی خود عمل می کند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه های انتخابیه ۱۰ گانه آذربایجان غربی هم برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha