آیا با استعفای مدیرعامل باشگاه مس کرمان موافقت شد؟

کرمان - ایرنا - انواع و اقسام مشکلات باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان طی روزهای گذشته باعث استعفای محمد تقی امیری خراسانی از مدیرعاملی این مجموعه شده بود و حالا شنیده ها از موافقت با این استعفا حکایت دارد به طوری که گفته می شود وی فقط تا انتخاب جانشین در این سمت خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، امیری خراسانی پس از بازی مس کرمان مقابل داماش گیلان در هفته نخست لیگ دسته یک کشور به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان انتخاب شد.

امیری خراسانی که گفته می شود به شرط رفع مشکلات مالی این باشگاه کار را در مس کرمان آغاز کرده بود، حالا به علت اوضاع درهم مالی، غیرمالی و نتایج ضعیف تیم های زیرمجموعه، انگار مجبور به استعفا شده است.

مشکلات مالی باشگاه های زیرمجموعه شرکت ملی مس در استان کرمان تازگی ندارد و علاوه بر آن، به‌تازگی زمزمه هایی از برخی تخلفات مالی در مدیریت عالی این شرکت نیز به گوش می رسد، گویا چند دستگی در باشگاه نیز به این موضوعات دامن زده تا تیم را وارد بحرانی تازه کند.

شرایط باشگاه مس از این منظر بحرانی شده که تیم های ورزشی به‌راحتی در حال سقوط به دسته هایی پایین تر هستند، پس از سقوط سال گذشته تیم فوتبال مس کرمان از لیگ برتر کشور و تیم مس نوین کرمان از لیگ دسته دوم حالا قطعی شدن سقوط تیم جوانان مس و قرار داشتن تیم نوجوانان در آستانه سقوط نیز کرمانی ها را به طور کلی از سطح نخست فوتبال کشور دور می‌کند؛ اتفاقاتی که در دوره امیری خراسانی با کمترین بازتاب رسانه ای در حال وقوع است.

تیم بزرگسالان مس کرمان امسال نیز با کسب فقط ۲۳ امتیاز از ۱۷ بازی گذشته خود، در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفته، تیمی که از ابتدا گفته می شود برای صعود به لیگ برتر بسته شده است و نتایج ضعیف امیری خراسانی در مس کرمان شاید یکی از دلایل استعفای این مدیرعامل باشد.

حالا باید البته منتظر نشست و دید آیا مسئولان این باشگاه به صورت رسمی در این زمینه ها اظهارنظر می کنند یا خیر.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha