«گیتی‌پسند» اصفهان به رتبه دوم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد + فیلم

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در هجدهمین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران از سد تیم «مس رفسنجان» گذشت و با کسب یازدهمین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها، به رتبه دوم جدول صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز یکشنبه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور از ساعت ۱۶ در سالن شهدای مخابرات برابر مس رفسنجان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی در سه دست پیاپی تیم مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان سعید عقیلی در دیدار امروز با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ میهمان خود را شکست دادند و هم‌اکنون با ۱۱ پیروزی، هفت شکست و ۳۴ امتیاز به رده دوم جدول رقابت‌ها صعود کرد.

گیتی پسند در این دیدار با ترکیب اصلی مرصاد آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر ،امیر حسین ساداتی، مصطفی رئیسیان و شاهین توانا به عنوان لیبرو و به سرمربیگری سعید عقیلی وارد زمین شد.

گیتی پسند که در دیدار رفت مقابل مس رفسنجان و در خانه این تیم سه بر صفر برنده شده بود در در دست اول بازی را خوب شروع کرد، رفسنجانی‌ها با تلاشی که داشتند بازی را به تساوی کشاندند و جلو افتادند ولی گیتی‌پسند به امتیاز ۱۹ رسید و سرمربی مس تایم استراحت درخواست کرد ولی در ادامه تیم گیتی پسند با هماهنگی تیمی و سرویس‌های قوی موفق به برتری با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ رسید.

دست دوم، شاگردان عقیلی بازی این ست را نیز خوب شروع کردند ولی در ادامه این تیم رفسنجان بود که بازی را در دست گرفت تا گیتی‌پسند ۲ امتیاز پیش افتاد و سرمربی مس رفسنجان تایم استراحت گرفت ولی گیتیزن‌ها با سرویس و اسپک‌های خوب پنج امتیاز پیش افتادند تا مس دومین وقت استراحت را در خواست کند و در نهایت این دست نیز با برتری گیتی‌پسند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به اتمام رسید.

دست سوم را ۲ تیم پایاپای آغاز کردند وقتی گیتی‌پسند به امتیاز ۱۰ رسید، تیم حریف تایم استراحت گرفت و در ادامه بازهم ۲ تیم پایاپای پیش رفتند تا شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند و در نهایت این دست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع قرمزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان با پیروزی امشب در سه هفته اخیر موفق به کسب پیروزی در مسابقات خود شده است و امیدهایش برای باقی ماندن در جمع تیم‌های بالای جدول را حفظ کرد.

در آن سوی میدان، رقیب تیم والیبال گیتی پسند اصفهان یعنی مس رفسنجان که هفته گذشته در مصاف با پیکان تهران در خانه با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرده بودبا ۷ پیروزی، ۱۰ شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند.

در دیدار امروز «گیتی پسند اصفهان» با «مس رفسنجان» نماینده سازمان لیگ مسعود یزدان‌پناه، ناظر فنی و داوری احمد دامغانی‌نژاد، داور اول، مسعود ذوقی و داور دوم، میثم پارسه بودند.

به گزارش ایرنا، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای یزد، گرگان، اردکان، ارومیه، تهران و اصفهان پیگیری شد پس از پایان رقابت‌های امروز جدول بصورت زیر درآمد.

«گیتی‌پسند» اصفهان به رتبه دوم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد + فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha