۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85368495
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سی‌ان‌ان: سه سرباز آمریکایی در حمله پهپادی در اردن کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند

تهران-ایرنا- شبکه خبری «سی‌ان‌ان» آمریکا امروز (یکشنبه) گزارش داد که در یک حمله پهپادی شبانه به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اُردن، سه سرباز ارتش ایالات متحده کشته و ۲۵ نفر از نیروهای نظامی آن زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از این شبکه خبری آمریکایی، فرماندهی مرکزی ایالات متحده امروز در بیانیه‌ای تایید کرد که در جریان حمله یک هواپیمای بدون سرنشین «به پایگاهی در شمال شرقی اردن»، سه سرباز کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، کشته شدن سه آمریکایی در «برج ۲۲» در اردن در نزدیکی مرز با سوریه، تشدید قابل توجه وضعیت متزلزل در خاورمیانه را نشان می‌دهد.

در بیانیه امروز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا آمده است: شب گذشته در جریان حمله پهپادهای بدون سرنشین به نیروهای ما مستقر در شمال شرقی اردن در نزدیکی مرز سوریه، سه سرباز آمریکایی کشته و بسیاری زخمی شدند.

وی در اتهام‌زنی جدید خود مدعی شد: در حالی که هنوز در حال جمع‌آوری حقایق این حمله هستیم، می‌دانیم که این حمله «از سوی گروه‌های شبه نظامی تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند»، انجام شده است.

بایدن همچنین اظهار داشت: ما به تعهد [این سربازان] برای مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد و شک نکنید که همه افراد مسئول [در این حادثه] را در زمان و به روشی که خودمان انتخاب می‌کنیم، مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha