۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85368831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین آب شرب پایدار در ۱۳ روستای دلفان + فیلم

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85368831
تامین آب شرب پایدار در ۱۳ روستای دلفان + فیلم

خرم آباد - ایرنا - مدیر آب و فاضلاب دلفان گفت: سال جاری آب شرب پایدار ۱۳ روستا در قالب مجتمع میربگ در این شهرستان تامین شده است.

سعید عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح شامل تعویض خط انتقال لوله‌های پلی اتیلن به فولادی ۲۰۰به طول ۵ کیلومتر بود که با اجرای این طرح مشکل افت فشاری و کمبود آب در ۱۳روستای بخش میربگ با دوهزار و ۵۰۰خانوار وجمعیت ۱۰هزارنفر حل گردید.

به گفته وی، برای اجرای این طرح ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
عملیات آبرسانی به ۳۱روستای دلفان در دست اجراست

مدیر آب و فاضلاب شهرستان دلفان افزود : همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۱ روستای این شهرستان در دست اجراست.

عبداللهی , افزود: این طرح‌ها در قالب عملیات آبرسانی به مجتمع شهدای میربگ شمالی و شهدای میربگ جنوبی توسط قرارگاه امام حسن (ع)دربخش میربگ و مجتمع گاوکش دربخش خاوه ومجتمع کاکاوندشرقی دربخش کاکاوند به اجرا درآمده است.
وی ،بیان کرد برای اجرای مجتمع کاکاوندشرقی و گاوکش در مجموع ۳۵۰میلیاردریال آن تامین اعتبار شده است .
وی، از توسعه اصلاح و بازسازی شبکه انتقال آب ۱۳ روستا که مشکل تامین آب شرب داشتند خبر داد و افزود این روستاها شامل روستاهای سراب احمدوند ، شیخ آباد گلام بحری، سالیانه ،سرخانجوب ، شترخفت، بگوردی ،قلندر، علی میرزایی ،محمد میرزایی، ده فیروزوند، شهرک امام و شکرآباد است که براای اجرای این طرح‌ها ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است
عبداللهی ،با بیان اینکه کار سه حلقه چاه برای کمک به تامین آب شرب پایدار شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان در منطقه باد آورپیش بینی شده است افزود : کار حفر چاه شماره یک آغاز شده است و در مراحل بعدی عملیات حفاری چاههای شماره دو و سه آغاز می شود.

مدیر آبفای دلفان ، تعویض خط انتقال آب شهر برخوردار که بر اثر سیل تخریب شده بود و لوله گذاری شبکه داخلی منطقه سرتختی روستای خلیف آباد به طول یک کیلومتر را از دیگر فعالیت‌ها در حوزه آبرسانی روستایی این شهرستان عنوان کرد و افزود :کارحفر چاه آبرفتی مجتمع افسانه دربخش خاوه آغاز شده است و بزودی عملیات حفرچاه آهکی در منطقه پیردوستی بخش ایتیوند آغاز می شود .

شهرستان دلفان درشمال غربی استان لرستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha