پای محمد عطریانفر به مناظره انتخاباتی تلویزیون باز شد

تهران- ایرنا- برنامه «جام‌جم» شبکه یک سیما در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با موضوع بازنمایی احزاب در رسانه ملی میزبان محمد عطریانفر می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سیما، برنامه «جام‌جم» بعد از بحث هفته گذشته درباره رسانه و انتخابات این بار با بازنمایی احزاب در رسانه ملی با شخصیتی اصلاح‌طلب و مدیر در تلویزیون پیش می‌رود.

این برنامه چند هفته‌ای است اتفاقات روز را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ بعد از موضوع بحران و خبر به رسانه و انتخابات رسید. از جنجال صحبت‌های سردبیر ارشد خبرگزاری صداوسیما در رابطه با برخی از شائبه‌ها درباره مواجهه رسانه ملی تا اعداد و ارقام تعرفه‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در ۲۰۰ کانال تلویزیون که هفته گذشته بحث شد این بار احتمالاً با حضور دو شخصیت خاص بحث‌های استراتژیک‌تری درباره رسانه و انتخابات انجام خواهد شد.

در قسمت دوم از موضوع رسانه و انتخابات این بار «جام جم» به سراغ محمد عطریانفر روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و محسن فراهانی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما رفته تا بحث درباره بررسی بازنمایی احزاب در رسانه ملی شکل بگیرد.

پای محمد عطریانفر به مناظره انتخاباتی تلویزیون باز شد

احتمالاً درباره مناظره‌های حوزه احزاب، رد صلاحیت‌ها و خیلی از اتفاقات دیگر بحث خواهد شد. شاید گریزی به آنتن دادن‌ها به نامزدهای انتخاباتی هم زده بشود اما هرچه هست با حضور عطریانفر بعد از مدت‌ها در تلویزیون مناظره‌ای جنجالی دیگر شاید به سبک مصطفی کواکبیان سیاستمدار اصلاح طلب و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پیش باشد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه- ۱۱ اسفندماه امسال- برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha