۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85369437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور پای صندوق های رای میدان دفاع از شهدا است

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85369437
حضور پای صندوق های رای میدان دفاع از شهدا است

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: میدان دفاع از شهدا در شرایط کنونی، حضور پای صندوق های رای انتخابات اسفندماه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی درویشی روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای اطلاعات عملیات سپاه در حسینیه ثارالله افزود: دشمن در جبهه فرهنگی سنگرسازی کرده است بنابراین ما با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس اظهار داشت: داشتن اطلاعات دقیق از دشمن در پیروزی رزمندگان بسیار مهم بود و شهدای اطلاعات عملیات نقش بنیادین و اساسی برای مقابله با دشمن داشتند.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه امروز نیز رزمندگان اطلاعات در عرصه‌های جلوگیری از فتنه و خرابکاری دشمنان نقش اساسی و اولیه دارند تصریح کرد: هر چه قدر در حوزه اطلاعات قوی عمل کنیم، نحوه مواجهه و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بهتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز ندای شهدای اطلاعات عملیات این است که دشمن تمام توان خود را برای ضربه‌ زدن به روحیه مقاومت و پایبندی ملت و انقلاب بکار گرفته است پس باید در میدان انقلاب همواره حضور داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha