پرداخت ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

ایلام - ایرنا- مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

"یداله حیدرنژاد" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان تسهیلات در زمینه‌های ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خدمات حمایتی، خدمات فرهنگی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان غیر مددجوی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۴ هزار و ۷۲۰ نفر نیازمند استان از این تسهیلات برخوردار شده اند، گفت: از میزان تسهیلات پرداخت شده ۵۱۳ میلیارد ریال آن از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده که ۳ هزار و ۵۰۰ نیازمند از این تسهیلات برخوردار شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین از طریق هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر و رسالت استان ۲۱۸ میلیارد ریال نیز به تعداد یک هزار و ۱۹۰ مددجو و نیازمند استان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

حیدر نژاد با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه یکی از مهم ترین نیازها و درخواست های قشر مددجوی این استان است، گفت: توسعه خدمات قرض الحسنه‌ای کمیته امداد از طریق این صندوق نیازمند مشارکت مردم نیکوکار استان و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است که ما از مردم نیکوکار و نوع دوست استان برای مشارکت در این امر نیکو دعوت می‌کنیم.

۷۰هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha